Jump to content
Annons

Nån som kan lägga trummor mot betalning?


Peterwashere

Recommended Posts

Annons
Soderlund (oregistrerad)

Ja, som rubriken lyder.. Letar efter nån med studio och trummor att spela in på. Gör du det eller känner du nån? Säg till mig och skriv ett pm eller här i tråden 🙂

Mvh 

Peter

Hej, ingen hjälp just nu. men om du i framtiden har behov så har jag min studio med nya Gretschtrummor klar förhoppningsvis februar/mars i år i Stockholm/Vasastan

Micke S.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är sällan här nuförtiden, men I mån av tid har jag spelat in tracks till folk på distans de gångna åren. Har mestadels varit till typer i USA och/eller UK med obskyra släpp inom pop/rock/indie/prog, men våra egna alster har givetvis också spelats in på samma sätt. Du kan lyssna på dessa nedan, även om genren (progressiv rock) är annorlunda än din önskade:

https://open.spotify.com/track/17OoOnw3jqUVJVBKRQMLiP

Betänk att jag, även om jag har uppmickade Gretsch i annan lokal, spelar in VSTs via mitt DTX900-kit, eftersom folk uttryckligen har föredragit detta. Vill minnas att jag har en site för det också på www.drumscometrue.com.

Redigerat av JohnRick
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...