Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Drar upp statistiken med ännu en bild:

622.jpg

Ungefär så ska färgen vara. Bara för sakens skull.

Det där ser ut som någonting den där krullhåriga tossen i "äntligen hemma" skulle kunna sätta ihop av överblivna ica-kassar.

Fast den var avsevärt snyggare än den med guldblad.

Olsberg, du får lägga upp bilder på resten av designen i rummet så vi kan avgöra om den passar in... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Håller med hacke.

Jo, absolut mer rena linjer.

Danskarna är bra på taklampor!

Bra ursäkt för fylleresa till Kph! 😉

Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska.

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉😉😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur delas sidorna upp här egentligen? Jag misstänker att bilder inte gäller mer än som 1 rad... right?

Det går väl på antal inlägg?

Tror du? Latmansprogrammering isf.

Fast det är ju lätt att kolla... kolla ett antal trådar, dividera antalet poster i respektive tråd med antalet sidor... får vi samma på alla trådar så har du rätt. 😉

Men det är det ingen som orkar med.

Lägg din energi på att posta här istället 😉

Försök inte. Jag vet nog att du gillar matematiska (likväl som logiska och filosofiska) utmaningar.

Samt idiotiska, uppenbarligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉😉😆

Haha!

Att dem inte bara hyrde in någon dansk som reciterade H.C Andersen eller nått vid inspelningen av Excorcisten. Hade blivit mycket mer skrämmande.

ashton.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

*Abonnenten är på sammanträde, och återkommer klockan noll-tvåå nåll nåll*

Är det ett möte med en nattmacka eller?

Nästan.

Det blev en billypizza i alla fall, så nu får jag väl ge mig ut o springa i morgon.....pöööh!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉  😉  😆

Haha!

Att dem inte bara hyrde in någon dansk som reciterade H.C Andersen eller nått vid inspelningen av Excorcisten. Hade blivit mycket mer skrämmande.

ashton.gif

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉  😉  😆

Haha!

Att dem inte bara hyrde in någon dansk som reciterade H.C Andersen eller nått vid inspelningen av Excorcisten. Hade blivit mycket mer skrämmande.

ashton.gif

Absolut!

Utan tvekan! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med hacke.

Jo, absolut mer rena linjer.

Danskarna är bra på taklampor!

Bra ursäkt för fylleresa till Kph! 😉

Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska.

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉😉😆

Ahh. Min är oxå en korsning av diverse nationaliteter egentligen, men av ngn anledning har hon behållt sitt danska medborgarskap trots att hon bott i Sverige större delen av sitt. Rena rama patrioten, som alla danskar. Där har vi jantelagsmesar en del att lära.... och vice versa.

Hur som helst, hon övertalade mig att gå ur svenska kyrkan och jag övertalade henne att bli svensk medborgare. Vi är bra på att kompromissa och mötas i vårt förhållande. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉  😉  😆

Haha!

Att dem inte bara hyrde in någon dansk som reciterade H.C Andersen eller nått vid inspelningen av Excorcisten. Hade blivit mycket mer skrämmande.

ashton.gif

Sluta nu med dina "dem" Pluffdaddy... annars får du på nosen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg, du får lägga upp bilder på resten av designen i rummet så vi kan avgöra om den passar in... 😉

Hoho, skulle jag lita på dig med dina brillor?

Än du då, med smörsångaflin...? 😉

Men det går väl hem hos brudarna kan tänkas... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med hacke.

Jo, absolut mer rena linjer.

Danskarna är bra på taklampor!

Bra ursäkt för fylleresa till Kph! 😉

Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska.

Japp, det är dom!

Min f.d. sambo var förr danska, men uppväxt i Spanien o Malmö.

Lätt som om hon var besatt av ngn grötätande demon då hon pratade med sina föräldrar.... 😉😉😆

Ahh. Min är oxå en korsning av diverse nationaliteter egentligen, men av ngn anledning har hon behållt sitt danska medborgarskap trots att hon bott i Sverige större delen av sitt. Rena rama patrioten, som alla danskar. Där har vi jantelagsmesar en del att lära.... och vice versa.

Hur som helst, hon övertalade mig att gå ur svenska kyrkan och jag övertalade henne att bli svensk medborgare. Vi är bra på att kompromissa och mötas i vårt förhållande. 😄

Ja, det är väl bara i Sverige som GB-glassdebatten akn uppstå... tror ni på den i Frankrike, Tyskland eller Danmark?

Låter som ett sunt o friskt förhållande! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Sluta nu med dina "dem" Pluffdaddy... annars får du på nosen.

Du kanske skulle ta några svenskalektioner, danskjävel!

😉

DIN SVIKARE!!!! DU GJORDE EDIT!! 😉

Det skulle jag aldrig göra.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...