Jump to content
Annons

Omnisphere hörs inte


Paul

Recommended Posts

Omisphere ger signal till Cubase, men högtalarna spelar inte ut ljudet. Jag har andra VST pluggar där ljudet kommer ut, så jag kan inte förstå varför just Omnisphere inte hörs.

Verkar som om mitt RME Babyface inte tar signalen av ngn anledning.

Ngn som har en idé om vad som är fel?

Mvh

Paul

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons

Tjenare! Har det funkat och helt plötsligt slutat fungera, eller är det så att det inte fungerar efter installation?

Kolla så att STEAMmappen har rätt storlek, Kommer inte ihåg hur stor 55/65gig kanske men det står ju på deras sida hur stor den ska vara.

Jag har haft problem med omnisphere2 efter ominstallation av dator och efter kontakt med support verkade det som att jag hade problem med en av skivorna på omnisphere1, STEAM-mappens storlek stämde inte överens med vad den skulle vara.
Jag fick glatt betala 10EURO för en nedladdning av hela omnisphere2, Men kan säga att det är värt pengarna för att slippa dessa skivor.

Kolla även så du har rätt uppdateringar, så att det som står i programmet stämmer överens med det som står hemsidan. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...