Jump to content
Annons

RESULTAT: Reasonkompo #1


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Linus, vad är det du behöver hjälp med?

Röstningen.

RNS-filerna blir ju små, eftersom vi inte inkluderar samplingar i filerna. Alla skaffar ändå hem zip-filen med samplingarna också.

Så då är frågan om vi ska skippa MP3-varianterna då? 😠 För det kräver mycket bandbredd för att ladda upp. Om vi gör det, får jag väl hoppa över min egen tävlan isåfall och arrangera en omgång till.

Angående bandbredden för ev. mp3;

Kanske kan vi få låna lite utrymme av Studios egna server?

Utrymmet är inget problem. Det är bandbredden. Att exportera ut RNS-filerna till MP3 och skicka upp ca 50 MB MP3-filer med ett modem är inget alternativ.

Men om vi skippar MP3:orna helt och hållet, så blir det bara några få MB för alla bidragen. Och det går ju att ladda upp med modem.

Alternativet är att någon (eller Studio/Olsberg) som har bredband är med-arrangör, tar emot en RNS och en MP3 direkt från de tävlande och lägger upp dem här så att jag själv slipper uploadproceduren. 😉

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativet är att någon (eller Studio/Olsberg) som har bredband är med-arrangör, tar emot en RNS och en MP3 direkt från de tävlande och lägger upp dem här så att jag själv slipper uploadproceduren. :rolleyes:

Det låter obesvärligt. Jag kan ställa upp, till exempel. Bidragen kan ju förslagsvis mailas till en gmail-adress, typ reasonkompo@gmail.com. Enkelt och praktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...