Jump to content
Annons

Urei kompressorer


pereds

Recommended Posts

Phobos

Studion ligger just nu nedplockad... skall flytta in i en lokal... så det skall upp ett trumrum med flytandegolv... och lite annat...

Lovar att återkomma med sköna inspelningar...

Linus...

Jag har snart inga pengar kvar... annars skulle jag gärna bistå...

Per

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 4 månader senare...
Studion ligger just nu nedplockad... skall flytta in i en lokal... så det skall upp ett trumrum med flytandegolv... och lite annat...

Tja Per,

Det är lite trångt i studion nu när Sampe tryckt in nya mixerbordet och rullbandarn.

Har en känsla av att vinylsoffan får stryka på foten. 😛

Vi ses på studion.

/Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anders

Det ser ju underbart ut...

(det flytande golvet var det som skulle upp i en studio som jag och Henrik (mannen som sålde mixerbordet) skulle dela. Det blev som sagt inget med det och vilken tur jag hade som har förmånen att istället få sitta tillsammans med Dig, Sempe och de övriga.

Det kommer att bli riktigt kul framöver... det är jag övertygad om.

Per

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anders

Det ser ju underbart ut...

(det flytande golvet var det som skulle upp i en studio som jag och Henrik (mannen som sålde mixerbordet) skulle dela. Det blev som sagt inget med det och vilken tur jag hade som har förmånen att istället få sitta tillsammans med Dig, Sempe och de övriga.

Det kommer att bli riktigt kul framöver... det är jag övertygad om.

Per

You go girl!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Per & Välkommen hem!

PS. Emser bad mej att berätta (När du var borta) att han hade "lånat" Korbyn och "glömt" på Pub Red Horse i fredags efter en blöt kväll... 😳

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Per & Välkommen hem!

PS. Emser bad mej att berätta (När du var borta) att han hade "lånat" Korbyn och "glömt" på Pub Red Horse i fredags efter en blöt kväll... 😮

- crap!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel av mej... 😄

Det var på Crazy Horse givetvis, och Mr Korby blev omhändetagen efter att förstärkt rasistiska slagord till en vakt... 🙂

Han har bytt karriär nu och satsar på att bli partiordförande i piratpartiets ungdomsförbund...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bordet är ett Neotek Elite m2 48 analer och bandarn en Otari MTR-100 24 analer.

Jag hade visst massuppfi... missupfattat det hela lite, hur som helst skall det bli kul att testa allt. Det löds för fullt.

/ems

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel av mej... 😄

Det var på Crazy Horse givetvis, och Mr Korby blev omhändetagen efter att förstärkt rasistiska slagord till en vakt... 🙂

Han har bytt karriär nu och satsar på att bli partiordförande i piratpartiets ungdomsförbund...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachime... Hade inte du erfarenhet av SPL Goldmike, jag tyckte jag såg ett inlägg där du rekomenderade den... ?

Jag är på väg att handla en och skulle uppskatta en kort recention... 🙂

😕

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Per & Välkommen hem!

PS. Emser bad mej att berätta (När du var borta) att han hade "lånat" Korbyn och "glömt" på Pub Red Horse i fredags efter en blöt kväll... :rolleyes:

Tack för grattulationerna...

Korbyn har sprungit sin väg... den ligger inte längre i lådan... ute och roar sig på egen hand kan jag tro...

Ha det gött...

Per

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Per & Välkommen hem!

PS. Emser bad mej att berätta (När du var borta) att han hade "lånat" Korbyn och "glömt" på Pub Red Horse i fredags efter en blöt kväll...  😳

Tack för grattulationerna...

Korbyn har sprungit sin väg... den ligger inte längre i lådan... ute och roar sig på egen hand kan jag tro...

Ha det gött...

Per

Det är saker som kan vibrera själva och förvaras i lådor (främst i byrolåder) som brukar roa sig. Inte saker som tar upp vibrationer. Är du säker på att du inte blandat ihop de.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...