Jump to content
Annons

funkar inte waves 7 complete i logic pro eller garageband?


davidottosson

Recommended Posts

Hej,

Har köpt macdator och är ny med det. Har både garageband och logic pro x.

Har sedan tidigare waves complete v7 men får inte den att fungera i något av programen, har lyckats installera andra pluggar men inte denna. Jag har installerat och kört registry. (letade upp waves pluggarna och angav den mappen, antog att det var så) ser att wave shell ligger i samma mapp som de andra pluggarna audio/components/.

Men jag får inte upp några pluggar. Är det så att pluggarna är i 32bit?

Funkar de inte på os x Yosomite 10.10.1?

Någon som har några tips eller ideér

Tack David

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

64 bit till Windows kom inte förens version 9.. Trodde på v 8 an .. så v 7 och v 8 är bara 32 bit..Tycker det är lite dåligt av dom .. Att sälja Dyra Pluggar i 32 bit..nu 2014-2015.. Tog hem V 9 för en upp gradering av min Rullbands plugg .skulle dom ha 40 dollar för.. Äh Håller mig till Gratis pluggar. fult att ligga efter med dess dyra plugins.. Tjipp

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hela paketet med Nomad Facktory. Dom kör uppdateringar hela tiden .. Waves ligger ruskigt efter.har kört Nomads i 64 bit..Länge nu ..Ville bara ha Kramer .kär Jbridge på denna .. För dom vill ha 40 $ runt 340 kr .fast man äger den redan ..Gamar ..så deras filosofi funkar inte på mig ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...