Jump to content
Annons

Min katt livskamrat mördad.


elvis79 (oregistrerad)

Recommended Posts

elvis79 (oregistrerad)

Hallå!

Anledningen till att jag vänder mig hit till er är att jag har råkat ut för en hemsk människa.

Det var min flickvän i 2 år, vi bodde i ett hus tillsammans, men hon hade bara mörka baktankar.

Efter jag kommit på henne med missbruk och ett liv som hora bakom min rygg. Flytta hon från huset men hon va inte färdig. Hon forts att vistas där när jag inte var hemma som jag fatta ganska fort. Det jag inte brydde mig så mycket om just då. Men sen kom det som jag å tänkte inte någon människa skulle kunna gör speciellt inte den tjejen jag levde med. Hon var är för att ha gäll min vän Elvis en katt som följt mig i 8år och alltid stått vid min sida. Han var speciell för mig och den jag aldrig önskade någe illa. Han har aldrig bitit, rivit eller på något set visat någon form av ilska, tror inte an viste var det var.til en början i typ 7 år var han en innekatt, sen när jag med henne flytta till huset och jag fick chansen att få han känna livet som utekatt som han stortrivdes med där ute på landet. Vad hon pysslade med skiter jag i, men min bästa vän Elvis en oskylidig lite katt som inte vet något annat än tillit till människor ska utsättas för hennes vrede mot mig eller vem nu hon skyller hennes sarade självkänsla mot. Då sa jag komma till saken. Jag hade en övervaknings kamera i huset som jag inte granskade filmerna så noga då. en när Elvis blev akut förgifta började jag fundera lite runt vad som hände och la över alla films ljud konverterade till wav/mp3 filer och började syna dessa där jag upptäckt den mörka sanningen vad stackars elvis varit med om. Det var hemske än vad någonsin kunde drömma om. Det är bara det att det jag får fram med Adobe audition är inte av den bästa kvaliten och ljuden blir förvrängd för ett öra som inte håller på med ljud i dess form. Skulle anlita något pro om jag hade pengar till det men det har jag för tillfället inte. Önskar att det finns någon underbara människa där ute som kan hjälpa mig med att få någon av dessa ljudfiler i hörbart skick så jag kan gå vidare med detta, polisanmälan mm. När jag berättar om hemskheterna för mina vänner tror dom att jag fantiserar,som jag själv hoppades på i början. Förstår dom för detta är så vidervärdigt så det skär genom hela mig. Om någon skäl är intresserad att hjälpa mig så kontakta mig på mail så an vi träffas personligen eller via mail.

M.v.h Fredrik

fn@soderenergi.se

post-37932-0-68698800-1402765205_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...