Jump to content
Annons

Studioforum hjälpte Avicii


Signia

Recommended Posts

Annons

Man kan ju roa sig med att länka till den gamla tråden också, så att folk ser att det verkligen inte hände ett dugg... då... 😉

http://forum.studio....778-nagra-latar

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Skulle ju kunna vara det att han reggat ett nytt konto sen dess. Sen kan man tycka vad man vill om hans musik, men kul att ha kunnigt folk här.

Edit: Ett litet stavfel

Redigerat av oakleaf
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Synd att det är en plusartikel i ab. Det är ingen som har plus som kan klippa och klistra lite?

Plus-artikel?

Ja jäklars, dom har gjort den till betal-artikel nu. När jag länkade var de inte det. Sniket.

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla har vi drömmar men vi är ganska få att lyckas musikaliskt i dessa drömmar. Tim är en sann inspiration och ett stort och gott "håll käften" till alla som inte trott på hans talang eller idéer 😎

Tack till KilleithSkill 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Avicii och Shellback. Numera Multimiljonärer (i dollar).

Vem blir nästa superstar härifrån?

Ja, inte blir det jag iallafall, den saken är säker. 😄

Tycker förresten det verkar jobbigt att leva ett sånt liv som Aviciis karriär kräver.. Inte min grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker förresten det verkar jobbigt att leva ett sånt liv som Aviciis karriär kräver.. Inte min grej.

Hade nog inte varit hälften så jobbigt om han skippat krökandet visserligen. Men visst krävs det att man trivs med att flänga runt för att det ska funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...