Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Guest oakleaf
Posted (edited)

Skulle ju kunna vara det att han reggat ett nytt konto sen dess. Sen kan man tycka vad man vill om hans musik, men kul att ha kunnigt folk här.

Edit: Ett litet stavfel

Edited by oakleaf
Posted (edited)

Avicii och Shellback. Numera Multimiljonärer (i dollar).

Vem blir nästa superstar härifrån?

Edited by Måsart
Posted (edited)

Synd att det är en plusartikel i ab. Det är ingen som har plus som kan klippa och klistra lite?

Plus-artikel?

Ja jäklars, dom har gjort den till betal-artikel nu. När jag länkade var de inte det. Sniket.

Edited by Signia
Posted

Alla har vi drömmar men vi är ganska få att lyckas musikaliskt i dessa drömmar. Tim är en sann inspiration och ett stort och gott "håll käften" till alla som inte trott på hans talang eller idéer 😎

Tack till KilleithSkill 🙂

Posted

Avicii och Shellback. Numera Multimiljonärer (i dollar).

Vem blir nästa superstar härifrån?

Ja, inte blir det jag iallafall, den saken är säker. 😄

Tycker förresten det verkar jobbigt att leva ett sånt liv som Aviciis karriär kräver.. Inte min grej.

Posted

Tycker förresten det verkar jobbigt att leva ett sånt liv som Aviciis karriär kräver.. Inte min grej.

Hade nog inte varit hälften så jobbigt om han skippat krökandet visserligen. Men visst krävs det att man trivs med att flänga runt för att det ska funka.