Jump to content
Annons

Seriösa musiker för samarbete


fredrikohlson

Recommended Posts

Hej.

För att gå rakt på sak.

Jag söker seriösa musiker att samarbeta med, musiker som är bra på riktigt och som vill något med sin musik. Jag vill inte vara den som ställer krav men det är till stora fördelar om du vet varför du håller på med musiken och vilka dina mål är.

Jag jobbar i Logic och jag producerar edm (electronic dance music), pop/dans och hiphop, men jag vidgar mer än gärna mina vyer. Jag har producerat egen musik sedan början på 2000-talet och är väl medveten om min talang och mina kunskaper.

Jag ser helst ett samarbete i verkligheten och inte över nätet av för många anledningar.

Här har ni länkar till min SoundCloud, och till min "gamla" SoundCloud-sida.

SoundCloud.com/freddiekaymusic

SoundCloud.com/sunefredrikohlson

Skriv inget om du inte har något att länka eftersom musik måste höras och inte läsas. Har du inget uppladdat på nätet kan du maila till mig istället, fredrik@freddiekay.se

Tack! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej det är kul med samarbeten men vad är fel med nätet om man nu har långt att åka fr wherever till Gävle, det är ju liksom supersmidigt att skicka filer och bolla idéer och dona på varsitt håll tills kanske nåt lukrativt eller mer livebetonat kan dyka upp, i den musikstil du beskriver du hör hemma i är det ju speciellt programmering osv som gäller och inte så mkt replokal eller livegig vad jag förstår så om jag tex skickar audiofiler i syntbaserad electro-anda till dig som jag vill att du sätter svinbra trumprogrammeringar/beats till så är det väl finfint att jobba på varsitt håll om man gillar det den ene och andre gör???

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart kan det vara smidigt att jobba över nätet, men det är just det fär med väntandet på filer och att det inte går att prata öga mot öga i en studio som gör att jag hellre vill jobba irl så att säga.

Länka något då Johan. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...