slejnard Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Jåh å hajn åttiotalarn som sjunger Bolton! Käk blir bra pico! Å kaffe i mängd efteråt. ☺️
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Gmorn! 😄 Jobb idag tio till två. Öppet hus 😑
Guitar Nilsson Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Antalet inlägg har minskat i storforumet, va? Det är nog för att jag lagt ner det där. Det var bara jag som kom på nåt som åtminstone var halvintressant. 🙂
Naymari Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Antalet inlägg har minskat i storforumet, va? Det är nog för att jag lagt ner det där. Det var bara jag som kom på nåt som åtminstone var halvintressant. 🙂 Självförtroendet är det inget fel på i alla fall.
Overkill Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Too soon? Too close to home? Toooo...bacco? På tal om emotionell intelligens... 😛
Overkill Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul? Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting. Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen?
Pico Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 (redigerat) Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen? xDDet här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet. Det är inte mötet i sig som skall vara kul, ffs! xD Redigerat 20 september 2014 av Pico
Overkill Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 xD Det här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet. Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande.
Pico Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande. Jepp, "klassiker" eller så bara uttjatat. 😛 Men det är klart, det måste ju vara något relativt lättillgängligt.
Zakyath Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Känns aldrig bra att gå bakis till systemet
k9 (oregistrerad) Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Känns aldrig bra att gå bakis till systemet Det är mycket som inte är skönt i baken... 😑
k9 (oregistrerad) Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 http://youtu.be/2FON9W0Tvz0 hittade denna igår.. bra bakislåt ☺️ Lite lagom flummig. 😎
Pico Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 (redigerat) Känns aldrig bra att gå bakis till systemet Hade känts riktigt weird att gå bakis FRÅN systemet. Redigerat 20 september 2014 av Pico
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Sådärja då var öppet hus avklarat. Giggade en halvtimme å fikade 2 å en halv. ☺️
Zakyath Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Hade känts riktigt weird att gå bakis FRÅN systemet. klart man tar sig en jävel på plats ☺️
Zakyath Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Lite lagom flummig. 😎 osar opiater om den låten... härlig atmosfär när man vill att allt ska vara lite extra lågmält
Micke H Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Satt här och funderade om det kunde finnas nåt positivt om någon fyller i med fel... Micke köar till krogen Micke till tokhet brud: Vill du kn-kn-kn.. I körsång; Tokhet brud: Knulla? Gärna! Micke: Knata före mig i kön? Tokhet brud: Va? Micke: Ja, det du sa... Omg. 😆
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Kanske en tupplur. Vi ska åka härifrån halvtre inatt 🤪
Micke H Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 klart man tar sig en jävel på plats ☺️ Tid är pengar/alkohol.
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Oj råkade spamma joachimes pedalnörderitråd 😮 Undras om man ska värva han till gitarristpartiet 😕
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Sjånganna sjå sjårrttä. - fångarna på fortet på dalmål ☺️
slejnard Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 😄 Men vahettere vart ingen lur! 😮 Fast ni verkar tagit lur. 😑
Fidden Postat 20 september 2014 Postat 20 september 2014 Tid är penisar/alkohol. Fan alltså, freudiansk felläsning här.
Recommended Posts