Jump to content
Annons

Tar semester, häng på grabbar


Martin

Recommended Posts

Annons

"Alla bara är ute efter att sparka på varann"?

Sorgligt att du massuppfittar det så grovt. Du måste vara ganska dålig på att läsa allt du med, här finns det mkt hygglighet och trevligt att läsa. Jag gillar alla, även de värsta missdådarna som försöker göra narr av mig. Sånt blir man härdad o stark av.

Facebook är mycket sargigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

WTF...det aer ett forum foer studioprylar pa internet och folk blir helt slut sa dom behoever "semester". Jaa, saekert bra och ta semester men om man blir helt slut av detta undrar jag hur man upplever livet IRL.

Ta lite vaelbehoev semester du, och hoppas du kommer tillbaka. Det aer ju trots allt bara ett forum. Jobbiga maenniskor finns oeverallt sa det aer bara och gilla laeget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ja det går ju inte bra alls med avhållsamheten. Jag har själv, liksom många andra, försökt sluta, men det här är som Hotell California;

You can always check out,

But you can never leave!

Hehe, ☺️ Har försökt sluta jag med men man trillar alltid tillbaka igen. Rena knarket hänga här. Enda drogen som jag har och har problem med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett mellanläge Martin, man kan bli hobbyforumist, som jag. Är inte inne varje dag, skriver inte så mycket, men en gång i veckan går jag igenom lite trådar, kikar om det dykt upp något nytt eller intressant.

Ibland följer jag en urartad tråd och tänker att hur ska folk med olika Gudar kunna hålla sams när man osäkrar pistolen i en diskussion om samplingsfrekvenser och kablar...

Men ha det så gott på semestern, jag tittar in om en vecka och kollar hur det går för dig!

God Jul

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland följer jag en urartad tråd och tänker att hur ska folk med olika Gudar kunna hålla sams när man osäkrar pistolen i en diskussion om samplingsfrekvenser och kablar...

På kornet ! ☺️

Pun intended? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...