Jump to content
Annons

Gearfest Puremix Contest


Recommended Posts

Min reaktion är att de inte lyssnat på alla bidrag, utan slumpat ut ett gäng som de sedan valt ifrån, det var ju över 3000 st.

Hur som helst lät vinnaren bra, utifrån det lilla jag hörde.

/Jon

Jag är nog benägen att hålla med.. 🙂

Dom har knappast lyssnat på alla bidrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag tycker också att det är kul med denna typen av tävlingar, med seriösa priser osv. Dock bör evenemanget då skötas smidigare (än nu) och att de som anordnar tävlingen inte tar in fler bidrag än vad de klarar av (vilket puremix uppenbarligen gjort i detta fall med över 3000 bidrag av samma låt). Sen kan jag inte låta bli att såhär i efterhand tycka att det hela mest känns som en enda stor reklamkampanj för puremix, dangerous och några andra märken - Dvs fokus ligger inte på de som mixat utan snarare på siten och dess sponsoner, något jag tycker känns lite omvänt.

Bland de 16 vinnarna var det dessutom några som direkt brutit mot så basala tävlningsregler som att tagga sin låt korrekt, samt skriva info om inspelningsprocessen, men ändå blivit godkända. Vilket i sig är ett stort hån mot alla de övriga som lagt ner tid och enegeri på just detta. Vidare är detta ytterligare ett exempel på att man inte lyssnat på alla bidrag och att alla inte haft samma chans. När deltagare började att påpeka detta på Puremix facebooksida igår, plockade man genast bort inlägget om tävlingen, utan att säga något...

Nåväl, det är upp till var och en om man vill delta, och är man med på låten får man leken tåla.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...