Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

MarcusRombo (oregistrerad)
Äre fest eller? 😄

rockdj.gif

Men fasiken oxå.

NUUUUUU!!!

gonatt....

😆😛

Den där är fet 😄 Den har vi på clubdecks.se 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Grojn?!?! Säg vart du bor då 😄 Come back here! 😆

Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus.

Var bor du?

hm, Marcus Rombo känner jag nog igen tror jag. Du är kompis med Victor Utter va?

😛😄

Redigerat av grojn
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grojn?!?! Säg vart du bor då 😆 Come back here! 😛

Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus.

Var bor du?

Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grojn?!?! Säg vart du bor då 😄 Come back here! 😆

Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus.

Var bor du?

hm, Marcus Rombo känner jag nog igen tror jag. Du är kompis med Victor Utter va?

😛😎

Ja! 😄 He's my main man for fuck sake! 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby.

Coolt 😛

Rakt över gatan! Finns en trapp där, som leder till en vändplan precis vid mitt hus.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby.

Coolt 😛

Rakt över gatan! Finns en trapp där, som leder till en vändplan precis vid mitt hus.

Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är?

Jag tror inte det. Hrm, men namnet låter lite bekant. Kanske, är inte säker 😛😆

Vad går du för skola och linje då?

Är kompis med hans flickvän, eller föredetta flickvän. Vi går samma skola. Rekarne då.

Redigerat av grojn
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är?

Jag tror inte det. Hrm, men namnet låter lite bekant. Kanske, är inte säker 😆😄

Vad går du för skola och linje då?

Är kompis med hans flickvän, eller föredetta flickvän. Vi går samma skola. Rekarne då.

Hans familj bor kvar där.

Jag går på Eskil, Media.

Wtf?!? Vem?! Ida? Hon går ju på Eskil. Vem fan? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😛 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😆 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn?

Ah, jag menade samma skola som Utter 😛

Hm, jag vet inte riktigt hur jag känner igen dig, du var väl med på nån kabaré i Stålforsskolan? Som DJ, om jag inte missminner mig.

Ja, samma klass. 9e.

Redigerat av grojn
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😄 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn?

Ah, jag menade samma skola som Utter 😄

Hm, jag vet inte riktigt hur jag känner igen dig, du var väl med på nån kabaré i Stålforsskolan? Som DJ, om jag inte missminner mig.

Ja, samma klass. 9e.

Aha! Då är jag med! Då måste du vara han som hängde en hel del med Adde förut? Du kan dina kemikalier? So to speak... 😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Aha! Då är jag med! Då måste du vara han som hängde en hel del med Adde förut? Du kan dina kemikalier? So to speak...  😆  😄

That's me 😄😄😛

Haha, fett. Vad pular du med för musik då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fett. Vad pular du med för musik då?

Mja, har inte kommit igång än. Ska köpa ljudkort, Midikeyboard och en guitarport i slutet av månaden. Ska väl försöka fixa fram nåt hårdrocksaktigt, vi får se hur det går 😆

Själv då? Eller du kanske är en såndär som byter skivor och scratchar 😛 haha

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Haha, fett. Vad pular du med för musik då?

Mja, har inte kommit igång än. Ska köpa ljudkort, Midikeyboard och en guitarport i slutet av månaden. Ska väl försöka fixa fram nåt hårdrocksaktigt, vi får se hur det går 😆

Själv då? Eller du kanske är en såndär som byter skivor och scratchar 😛 haha

Aha, I see.

Jag har lämnat nästan allt vad hiphop heter bakom mig nu. Är helhjärtat househuvud sen ett bra tag tillbaka. Är nere med djupa själfulla tongångar. Jag kommer dock alltid förbli en vinyladdic. Adda mig på msn så snackar lite muzak. marcusrombo@weldion.org

aight

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
The path you travel is long and dangerous! Only one true ninja can survive the real ninja challenge 😱

A ninja must be zen. You must listen for the colour of the sky, look for the sounds of the hummingbirds wing & and search the air for the perfume of ice on a hot summers dry. When you have found these things you will know.....

If someone asks you "How come you sense these things?" Simply answer: "How come you do not?"

Nu impade jag va?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
You speak like a true Ninja, follow your ancestors footsteps in order to recieve great fortune.

😱

Är du en ninja på riktigt eller nåt? Eller vad handlar det hela om? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...