Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Vilket är mest iron i skt?

Ett barskåp

eller

den där lådan i kökets städskåp där man har strykjärnet?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

musik (oregistrerad)

Varför syns inte gran bland namnen nedtill...därför jag frågade i tredje person.

GRAHN: är du ledsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vad sysslar de med på HP egentligen? Varför får jag ingen automatic reply från deras support som förr? Precis som med E-mu... Sommarlov?

Om man skulle ta och sova och drömma om Meloner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Go´midda på alla..

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ska inte Windows fråga efter drivrutiner direkt när man stoppar i, t.ex. ett PC Card för första gången? Ingenting händer...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har aldrig ändrat i Windows XP. Är det inte standard att de installerar på ett sånt sätt att drivrutiner alltid efterfrågas? Var ser jag det nånstans i XP?

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hotgrets

Låter som ett program med färdiga mallar för vykort såsom Födelsedagskort, till de man älskar mest!

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska inte Windows fråga efter drivrutiner direkt när man stoppar i, t.ex. ett PC Card för första gången? Ingenting händer...

Jo det tror jag! Skumt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ja du k9, varför kunde inte alla datorer fungera som en diskmaskin eller bandspelare? Inte frågar de prylarna efter nya drivrutiner stup i kvarten. TROTS att de också innehåller elektronik.

Ska bege mig till den där musikaffären snart nu.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Haaallllååååå! Alltså, jag börjar känna mig en aning utanför här. Har inte haft så mycket tid här senaste tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej igen!....

Fick ett mailsupport från HP nu.

De säger att jag borde testa pc:n plus ljudkortet i affären, vilket jag ska.

Men sedan säger de att om pc:n måste servas så måste jag först ha ominstallerat den. Vad betyder det praktiskt? Är det att ha raderat alla program o.s.v.? Spara hela klabbet på cdr innan?

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Haaallllååååå! Alltså, jag börjar känna mig en aning utanför här. Har inte haft så mycket tid här senaste tiden.

Det är vi som får lida mest av saknaden käre Marchus!! 😄

😄

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag fattar inte ett skit! Om de måste byta ut PC-card-enheten i pc:n, för den är ju såååååå djävla gammal (3 månader knappt), varför måste Win XP ändras?

Vilket merjobb...

😠

Tror jag sätter mig i skogen nånstans istället och smeker lingonbuskars blad.

Vansinnet är nära!

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Men sedan säger de att om pc:n måste servas så måste jag först ha ominstallerat den. Vad betyder det praktiskt? Är det att ha raderat alla program o.s.v.? Spara hela klabbet på cdr innan?

Spara ALLT du gjort, och kör Recovery-skivorna du fick med datorn. De formaterar hårddisken och installerar Windows och alla program på nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sticker till Stockholm vilken dag som hälst nu.

Så jag försöker att se till så att jag inte blir bortglömd under tiden jag är där. 😠

Ingen fara 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vectro: Det är en knepig grej med brännarprogrammet. Det finns ingenstans man kan se där i vilken hastighet grejer bränns. Borde man inte kunna ställa in det. Det är en hyperenkelt program som följde med pc:n. Klicka där och där så bränns cd:n...wisch wisch wisch...klart.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Allt verkar alltför idiotenkelt upplagt i min Windows XP-installation (jag har bara erfarenhet av Windows 95 och lite Win98 tidigare).

I BIOS t.ex. som jag nådde via [esc] krävdes att jag hade lösenordet för den som installerade BIOS:et första gången, för att nå de detaljerade nivåerna. HALLÅ!!! Han finns i USA nånstans...

Känns som om hela jag vill [escapa].

😠

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Alltså, jag börjar känna mig en aning utanför här.

Ska du säga som fick förstaposten på sida 200! 😮

😠

😆

Nu passar du dig!!! 😮 Annars ser jag till att du får... Oj.. Just de, fan också... Du är ju veteran... 😎

😆

Men du är inte moderator nånstans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vectro: Det är en knepig grej med brännarprogrammet. Det finns ingenstans man kan se där i vilken hastighet grejer bränns. Borde man inte kunna ställa in det. Det är en hyperenkelt program som följde med pc:n. Klicka där och där så bränns cd:n...wisch wisch wisch...klart.

:musik

HP-maskin? Då antar jag att det är RecordNow du fick med?

Det ska gå att ställa brännarhastighet där. Titta runt lite i menyerna och skippa de där "guiderna" med automatik.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tack Opel Vectra, eehhh.....Vector (nej, det var visst en annan bil)....ooohhhh....f'låt Vectro:

Record Now? Svar ja!

Det finns nog nån undermeny där får vi hoppas. Har ju en hel del grejer att testa: scannerns filmadapter, olika slags papperskvaliteter på skrivaren, diverse program i pc:n, anslutningar från pc till andra prylar out och nu ljudkortet....

Det tar tid helt enkelt!

Nej, NU går jag, så får vi se.

😠

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...