Jump to content
Annons

Fredag idag...


joachime

Recommended Posts

😆 Joachime, din låt äger! Du måste skicka.

Härligt! Jag behvöer också någon som kan spela piano och någon som lägger ett lödigt gitarrsolo. 🙂

Skulle gärna gjort det men jag vet inte hur man spelar "svenskvänligt". Grinda som en nyckelharpa?
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Så fel det blev. Tror SDs rättspolitiske talesman behöver gå igenom upphovsrätt med kampanjstaben. Oops, han har ju tagit time out.

Hähä...

Link to comment
Dela på andra sajter

...Angående upphovsrätt sa de precis på radion (P1 Medierna), eller rättare sagt, påpekat för Expressen vid en intervju, att Expressens användande av den slagkraftiga videon kan vara ett brott mot filmarens upphovsrätt. "E" skulle då kunna stämma Expressen på pengar då han är upphovsman. Detta skulle kunna kosta Expressen stora pengar. (Jag antar att inkomsten för upplagan är större.) Expressen tvivlar på att någon skulle dra detta inför domstol. Men jag uppfattade honom (Expressen) som lite ställd inför frågan.

Jag städade när jag lyssnade så jag kanske inte uppfattade allt. Men skulle detta kunna hända?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror på om filmen bör ses som privat eller om han filmade i tjänsten. Förvisso var det tidigt på morgonen och de hade festat, men å andra sidan representerade Almqvist sitt parti framför kameran.

Det beror lite på hur de fick tag i filmen också. Det kanske var Erik själv som läckte den för att släppa på någon inre ventil.. vem vet?

Edith:

Eller alltså han som höll i kameran; hette han Erik?

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror lite på hur de fick tag i filmen också. Det kanske var Erik själv som läckte den för att släppa på någon inre ventil.. vem vet?

 

Edith:

Eller alltså han som höll i kameran; hette han Erik?

Kent höll i kameran. Erik var filmstjärnan om jag fattat rätt.

Miljöpartiet kommuniserar med språkrör. SD kommuniserar med järnrör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tänka mig lite mer åt Black metal stuket på sången och ett par mullrande gitarrer. Det borde passa..... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...