Limpan Postat 12 mars 2005 Postat 12 mars 2005 Linus var namnet... Àven kallad limpan av vissa fÄ utvalda. Jag inledde min march in i forumet bland demospelningar dÀr ja la ut en plojlÄt ala "call on me"-stuk. Jag har dÀr blivit kallad bÄde smygdiggare Ä det ena Ä andra. Smygdiggare kanske inte Àr rÀtta ordet... Jag Àr en ganska öppen mÀnniska och tycker om musik som Àr bra (den har ni sÀkert hört förr) Om jag spelar in lite halvseriös musik sÄ blir det inte dancemusic iaf... Typ rock/westcoast/slick Àr vÀl det mest intressanta omrÄdet... Lite utsvÀningar i funk, soul och fusion kan ocksÄ förekomma.... Jag gÄr just nu musiklinjen inriktning ljudteknik pÄ liljeholmens folkhögskola och hoppas kunna fortsÀtta pÄ det spÄret i framtiden. Till er alla dÀr ute, var inte rÀdda för att skapa! MÄngfald Àr nyttigt, Annorlunda Àr bra, keso Àr ost och marabou chokla' Over and out
Pluffo Postat 12 mars 2005 Postat 12 mars 2005 Ăh, jag vill inte ens veta vad som hĂ€nder pĂ„ din avatarbild men vĂ€lkommen till forumet din gamla stolle
Limpan Postat 13 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 mars 2005 Tack, kĂ€nner mig vĂ€lkommen. Ett riktigt trevligt forum verkar detta vara! För övrigt kan jag sĂ€ga att pĂ„ bilden sĂ„ Ă€ter jag pĂ„ ett ibanez-huvud... En RG570EX... đ±
laslo Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 (redigerat) VĂ€kommen, Linus! Redigerat 13 mars 2005 av laslo
Gorlum Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 VĂ€lkommen! En liljeholare minsann!! Jag har ocksĂ„ gĂ„tt dĂ€r đ Ăr det fortfarande Nisse som Ă€r ljudtekniklĂ€rare?
Limpan Postat 16 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 16 mars 2005 men shit!! japp, klart nisse Ă€r kvar. đ sköjj,, vilket Ă„r gick du dĂ€r?
Linus Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Linus var namnet...Àven kallad limpan av vissa fÄ utvalda. BÄda sakerna stÀmmer med mig ocksÄ VÀlkommen!
Limpan Postat 9 maj 2010 TrĂ„dstartare Postat 9 maj 2010 (redigerat) 1000 inlĂ€gg, whiii! đ Jag har nu blivit en Ă€kta forum-rĂ€v och hoppas kunna fortsĂ€tta med givande inlĂ€gg Ă€ven efter 1000-strecket =) TĂ€nkte dĂ€rför göra en uppdatering pĂ„ min medlemspresentation som trots allt Ă€r 5 Ă„r gammal. 2005-2007: Pluggade pĂ„ VĂ€xjö Universitet, Fick högskoleexamen i musikproduktion. Satt i min lilla etta pĂ„ campus och spelade in lĂ„tidĂ©er. Slutarbetet finns att höra i "medley" pĂ„ min & RoBERTS myspace. 2007: Flyttade till Göteborg dĂ€r jag fann min fru och jobbade dĂ€r en hel del med live-ljud parallellt med en anstĂ€llning pĂ„ Clas Ohlson. Tog Ă€ven en paus frĂ„n musikproducerandet och sĂ„lde bort de mesta av min hemstudio. 2009: Flyttade tillbaka till VĂ€xjö och började jobba som musiklĂ€rare pĂ„ VĂ€xjö kulturskola, parallellt sĂ„ pluggar jag till elektriker. Sommaren 2009 gjordes en liten inspelning med en amerikansk lĂ„tskrivare som ville spela in sina lĂ„tar, sĂ„ dĂ„ fick jag möjlighet att bygga upp hemstudion igen. 2010: Jobbar Ă€n sĂ„lĂ€nge som gitarr/bas-lĂ€rare pĂ„ kulturskolan parallellt med elektrikerutbildningen. Kommer sluta arbeta pĂ„ kulturskolan i sommar dĂ„ vikariatet Ă€r över samt att jag kommer börja plugga heltid till elektriker. Har dessutom ett nytt inspelningsprojekt pĂ„ gĂ„ng och jag har Ă€ven startat egen firma sĂ„ det ska bli lĂ€ttare att ta betalt. IntĂ€kterna frĂ„n detta inspelningsprojekt kommer ocksĂ„ gĂ„ till studion. Jag och min fru har ocksĂ„ nu köpt hus, och i sommar flyttar vi dit, sĂ„ dĂ„ blir den en del att fixa med dĂ€r ocksĂ„. Det kommer dĂ„ i sommar dyka upp en "studio-byggar"-trĂ„d frĂ„n mig dĂ„ jag ska ta mig an ett förrĂ„d pĂ„ 16,5 kvadrat i huset som ska bli en digital studio (endast kontrollrum alltsĂ„). Om inte det rĂ€ckte bollar i luften med hus-flytt, studio, plugg & inspelningsjobb vĂ€ntar jag dessutom en "arvinge" đ Frun har en bulle i ugnen sĂ„ att sĂ€ga đ Fullt upp hĂ€r! đ Hoppas jag fortfarande kommer ha lite tid att hĂ€nga hĂ€r ibland ocksĂ„! Det var den uppdateringen det, hej hopp! Redigerat 9 maj 2010 av Limpan
Limpan Postat 9 maj 2010 TrÄdstartare Postat 9 maj 2010 (redigerat) min rÀknare ville inte updateras... den har hÀngt sig pÄ 999, jag kommer aldrig bli veteran, snyft Redigerat 9 maj 2010 av Limpan
slejnard Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Schysst med uppdaterade medlemspresentationer! VĂ€lkommen hit fĂ„r man vĂ€l sĂ€ga dĂ„ đ
slejnard Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 min rÀknare ville inte updateras... den har hÀngt sig pÄ 999, jag kommer aldrig bli veteran, snyft Haha. Jag tror inte inlÀgg rÀknas i medlemspresentationer.
Limpan Postat 9 maj 2010 TrĂ„dstartare Postat 9 maj 2010 Tack!!! đ Ja, inlĂ€ggen i medlemspresentationer rĂ€knas inte, mitt lilla pucko.. dĂ„ fĂ„r jag vĂ€l skriva det 1000:e inlĂ€gget pĂ„ nĂ„tt annat stĂ€lle! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.