Jump to content
Annons

IDGs kundtjänst är dumma i huvet


ChrioN

Recommended Posts

Annons

Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂

Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla.

PS: Säker på att du inte ringde Folksam? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂

Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla.

PS: Säker på att du inte ringde Folksam? 🙁

Håller helt och hållet med. En trevlig tjej som var högst behjälplig med prenumerationskrångel. (Fick dubbla tidningar då mina prenummerationer överlappade varandra.)

Link to comment
Share on other sites

Guest nattvaktaren
Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂

Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla.

PS: Säker på att du inte ringde Folksam?  😮

Håller helt och hållet med.

Ingen är förvånad Neko, du håller alltid med.

Link to comment
Share on other sites

Jag är inte heller förvånad. Jag blir aldrig förvånad. Är det nåt fel på mig? Varför blir inte jag förvånad? Jag vill bli förvånad. Jag kan bara inte bli förvånad. Man måste bli förvånad ibland. Jag kommer aldrig bli förvånad. Jag kommer dö oförvånad.

Link to comment
Share on other sites

Jag blev jättebra bemött av personalen på IDG när jag inte fick mitt januarinummer. Fick det dagen efter 🙂

Så jag har iaf inget att klaga på, snarare hylla.

PS: Säker på att du inte ringde Folksam?  😏

Håller helt och hållet med.

Ingen är förvånad Neko, du håller alltid med.

Inte helt sant. Jag håller t.ex inte med dig nu. 😉

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...