Jump to content
Annons

Dags för en presentation.


Niotillfem

Recommended Posts

Hejsan!

Tänkte att det kanske var dags att presentera sig.. använder mig av detta forum ofta, men är nog den där användaren som kanske läser lite mer än vad jag skriver.

Lite fakta om mig själv då.. jag är 20 år, producerat musik i snart 2 år med uppehåll (som alla musiker har). Jag producerar musik i FL Studio , Reason 4.0 samt Ableton Live. Använder mig av en Native Maschine samt midi-keyboard och är såld på allt som har med vinyl att göra.

Ni kan hitta min musik jag gjort på denna adress: http://soundcloud.com/city-xl

Ses på forumet! 🙂

MVH

Redigerat av Niotillfem
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej, har du sett nya maschine? Surt, jag köpte min för mindre än ett år sen för 5300:- känns inte som att man ens kan få hälften av det nu när den nya släpps...

Vilken är din favorit daw och varför?

Hejsan!

Måste faktiskt säga att FL Studio är något som gillar mest. Jag har använt mig av det från början och kan de snabbkommandon som jag behöver för att producera snabbt & smidigt. Och på andra plats kommer nog Ableton. Väldigt krångligt program i början, men efter en del tutorials så förstår man på ett ungefär hur allt är upplagt.

Har tyvärr missat de nya maschines, får ta och kolla upp lite information om det. Allt går ju så snabbt nuförtiden, släpps nya saker innan man har hunnit betalat.

Vad använder du dig av Miklo? 🙂 program, ljud etc? 🙂

Redigerat av Niotillfem
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...