Jump to content
Annons

Min uppfattning av Power metal.mp3


Recommended Posts

Annons
Ja drar ju inte all metal över kanten.. Bara den med kastratskrik och neverending texter om "stål" "kraft" "input allehanda power ord"...

Gillar ju metal annars

Manowar, verklighetens absoluta svar på Spinal Tap, hade ju med orden "Hell" eller "Steel" i varenda skiv- och låttitel, tills de satte punkt för alla diskussioner med "Hell of Steel". Fantastiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avskyr stilen och därför också parodier på det....

... även om det kan va lite småkul... schysst vibrato på sångaren hehe

hmm. Även om jag inte riktigt vet vart jag ska hitta de vackra i P-metal så får nog de flesta banden i genren cred för att ha kraftiga röster. synd bara attr de måste vråla så 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

höhö.. Dubbelkagge va på G, men jag orkade inte fiffla mer med den. ...

eller orkar jag?...

😱  😱  😱

Men om du vägrar göra dubbelkagge så faller ju hela din parodi. Dubbelkagge ÄR powermetal.

jag vägrar inte.. Jag orkar inte.. Dehär e egentligen en jättegammal parodi som ja gjorde för et bra tag sen som jag tänkte göra om bättre, men orket tröt efter intror så ja la ner det. Men tänkte att nån annan kanske tycker den va kul som den va

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

*ASGARVAR*, så jävla bra! Håller med de flesta andra, du har verkligen fångat powermetal känslan.

Powermetal består ju mest av texter som:

Fire of steel, the dragons fly with wind in the sky, the king is proud, warriors of might"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...