Jump to content
Annons

Pro Tools - harrejevvlar!


peppemannen

Recommended Posts

Pro tools - det är ju såhär det ska vara!

Har just installerat Pro Tools 9 och lekt runt i ett par timmar. Jag är mycket nöjd, stormförtjust och nästan frälst redan faktiskt...

Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter!

Inget ont om FL studio som numera är mitt "Ex-daw", men känslan är att det helt plötsligt blev "på riktigt"...

Nåväl, var bara tvungen att få det ur mig ☺️

Back to the daw...

Redigerat av peppemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad är det för skillnad jämfört med det ni hade innan?.

"Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter!" 😉 Jag har inte hunnit att testa att jobba med audioinspelning än, men kan tänka mig att jag blir än mer frälst efter det.

Och givetvis, som pressrec skriver så är ju smaken delad.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter!" 😉 Jag har inte hunnit att testa att jobba med audioinspelning än, men kan tänka mig att jag blir än mer frälst efter det.

Och givetvis, som pressrec skriver så är ju smaken delad.

Vänta tills du jobbar med elastic audio och beat detective 😉 Då är man fast föralltid! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Nu har jag ju inget behov egentligen men finns det en full skale demo så man kan testa, det kunde vara skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...