Jump to content
Annons

Samarbete inom House/Electro House


Erik Carlsson

Recommended Posts

Hej

Jag producerar electro house i Flstudio 10 och söker nu någon att dela projekt med och starta nya med. Du ska vara säker i FL och vara samarbetsvillig. Ett plus är om du bor i stockholm men inget krav.

Känns det intressant att starta ett colab-projekt inom house så hör av dig så kan vi prata vidare!

/Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag använder inte FL just nu, men kört det sedan 2004. Visa gärna något du gjort hittills.

Nu är jag lite off topic. men Hur har du gjort din låt på spotify, låter proffsigt juh. har du spelat in i en studio eller hemma? vilket program isåfall? har du mixat den själv eller skickat den till en mixar kille?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu är jag lite off topic. men Hur har du gjort din låt på spotify, låter proffsigt juh. har du spelat in i en studio eller hemma? vilket program isåfall? har du mixat den själv eller skickat den till en mixar kille?

Sorry, tappade bort den här tråden. Tack. Jag har gjort allt hemma själv. Den är gjord i FL Studio faktiskt, den sista jag gjorde där.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...