Jump to content
Annons

Nyfiken på en initierad kommentar


jhm

Recommended Posts

Inte aktiv på sociala medier (detta är dock ett försök), inga vänner som håller på med vettig musik (jag är för gammal) och egentligen inga ambitioner att bli känd.

Men jag har gjort det till en utmaning att försöka tillverka något tillräckligt proffsigt för topplistorna!

Vore kul om någon orkade lyssna (och titta – jag har satt bilder till musiken) och komma med en recension hur väl jag lyckats...

www.youtube.com/jackharrymorgan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejsan

Med den första låten verkar du ha ett angeläget budskap. Tyvärr så hör jag inte det då sångljudet är för processat. Denna video kanske skulle vara textad (till skillnad från sista låten där man hör vad du sjunger). Det är lite synd om du nu tycker att du lyckats jättebra med själva texten, att man inte orkar lyssna färdigt på låten. Jag har inget emot musikstilen, men då låten känns mer som en ljudbild än en låt så krävs det att det låter fantastiskt bra. Men rätt producerad skulle det säkert kunna bli en ny Psalm 69.

Den andra låten verkar ha en fyndig text, men man måste anstränga sig lite för att höra den. Jag klickade därför ner på den sista.

Låter behagligt. Här finns en melodi. Lite småtråkig låt (kan bero på textningen som gör att man får för mycket information för fort), MEN jag kommer faktiskt ihåg stämningen som en liten film. Det blir pluspoäng!

Av dessa tre skulle jag kunna lyssna på den lugna, stämningsfulla igen. Den första skulle jag vilja höra en proffsversion på. Den humoristiska (?) kan bli en hit på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...