Jump to content
Annons

Idag är det Fredag! :)


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • 3 veckor senare...

Hejsan

Jag tänkte överraska er alla och skriva lite i den här tråden idag.

För den nye forummedlemmen kan jag avslöja att vi gamlingar då och då skriver i den här tråden på fredagar.

Syftet är att upplysa övriga medlemmar att vi har uppmärksammat att det är fredag så att alla ska veta att skribenten vet vilken dag det är.

I de flesta andra forum kan det tyckas självklart, men inte i ett musikerforum.

När man kliver ut ur studion, efter dagar, kanske veckor av tungt knarkande så är det inte säkert att man vet vad man heter, vilken planet man är på eller vilken månad det är. Då är det bara att logga in på studio forum, och plocka upp den här tråden, om man inte hittar något inlägg som är gjort under dagen kan man intill visshet gränsande sannolikhet gissa sig till att det INTE är fredag. Det betyder alltså att det är någon annan av veckans åtta dagar. Vilken av dessa dagar det är skiter man i. Det är bara fredagen som spelar roll, det är bara då man kan utropa: - IDAG ÄR'E FREEDAG! Vem bryr sig om tisdag typ? Eller orsdag eller tonsdag?

Vill dock passa på att varna för att ibland skojar en och annan buskorv till det, och skriver här på en annan veckodag, men vad gör väl det?

Det värsta som kan hända är att man blivit glad i onödan, ropat FREEDAG och tagit en öl. Big deal.

Så, uppmärksamma nu att medlem nr ... hm (varför har vi inga medlemsnr som man har i fantomenklubben?) uppmärksamma nu att jag har uppmärksammat er på att jag uppmärksammat vilken dag det är! (tror jag)

Och lycka till med nya skidorna!

r

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Jag tänkte överraska er alla och skriva lite i den här tråden idag.

För den nye forummedlemmen kan jag avslöja att vi gamlingar då och då skriver i den här tråden på fredagar.

Syftet är att upplysa övriga medlemmar att vi har uppmärksammat att det är fredag så att alla ska veta att skribenten vet vilken dag det är.

I de flesta andra forum kan det tyckas självklart, men inte i ett musikerforum.

När man kliver ut ur studion, efter dagar, kanske veckor av tungt knarkande så är det inte säkert att man vet vad man heter, vilken planet man är på eller vilken månad det är. Då är det bara att logga in på studio forum, och plocka upp den här tråden, om man inte hittar något inlägg som är gjort under dagen kan man intill visshet gränsande sannolikhet gissa sig till att det INTE är fredag. Det betyder alltså att det är någon annan av veckans åtta dagar. Vilken av dessa dagar det är skiter man i. Det är bara fredagen som spelar roll, det är bara då man kan utropa: - IDAG ÄR'E FREEDAG! Vem bryr sig om tisdag typ? Eller orsdag eller tonsdag?

Vill dock passa på att varna för att ibland skojar en och annan buskorv till det, och skriver här på en annan veckodag, men vad gör väl det?

Det värsta som kan hända är att man blivit glad i onödan, ropat FREEDAG och tagit en öl. Big deal.

Så, uppmärksamma nu att medlem nr ... hm (varför har vi inga medlemsnr som man har i fantomenklubben?) uppmärksamma nu att jag har uppmärksammat er på att jag uppmärksammat vilken dag det är! (tror jag)

Och lycka till med nya skidorna!

r

Ha ha ha, du verkar ju helt crazy mannen! Men skön ändå på nåt sätt. Tycker jag känner igen ditt nick..? Har du lirat med Danne? Isåfall har vi träffats ute på hans sommarställe, midsommar för fem eller sex år sedan. Jag hade en stor jävla grön hatt för jag trodde det var St Patricks day, ha ha, vad sjuk fest det var mannen! Om du har någon kontakt med Danne kan du väl kolla om hatten e kvar? Saknade den häromdan när jag skulle ha en grön hatt, du vet som sångaren i Slade, fast den va ogrön om man säger så. Danne och jag har dåliga vibbar sedan jag rökte på dasset, om du kommer ihåg det? Ett rött skithus med en massa flugor? Eller man kanske skulle säga f.d dasset? Inte fan visste jag att skit blir metan-gas typ, ha ha vicken jävla smäll det blev, kommer du ihåg? Helt sjukt! Aja, vi hörs, sköt om dig!

Rofl

Link to comment
Dela på andra sajter

Till ovanstående postare:

Vänligen debattera era privata fester via PM.

Ingen är intresserad!

Mvh

Rolf

p.s dessutom är det inte fredag, och då ska tråden hållas fri. Kan moderatorn låsa tråden övrig tid tack? /d.s

Link to comment
Dela på andra sajter

Till ovanstående postare:

Vänligen debattera era privata fester via PM.

Ingen är intresserad!

Mvh

Rolf

p.s dessutom är det inte fredag, och då ska tråden hållas fri. Kan moderatorn låsa tråden övrig tid tack? /d.s

Jävligt tråkig attityd din tönt!

Tycker du borde hålla en lägre profil eftersom du faktiskt INTE ÄR MODERATOR HÄR!

Har kollat ditt cv och det är väl inte underligt att du hänger mest i off-topic, för när det gäller musik har du inte mycket att bidra med verkar det som! TÖNT!

Dessutom: hur kan man skriva på en lördag, i en fredagstråd att man inte får skriva om det inte är fredag? Your bad! Gör om och gör rätt!!

Rofl

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn och fin symaskin.

Nej, någon Danne känner jag inte, du måste blandat ihop mig med någon annan?

Den här tråden har spårat ur, visst, den kallas fredagstråden, men som jag skrev så händer det att folk skriver andra dagar också. Big deal?

off-topic är off-topic, och det skulle bli ett tristare off-topic om någon försöker bestämma att vissa ämnen eller diskussioner är off-topic off-topic så att säga. Lägg ner diskussionen är mitt budskap!

Peace, love and understanding! Ok?

r

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävligt tråkig attityd din tönt!

Tycker du borde hålla en lägre profil eftersom du faktiskt INTE ÄR MODERATOR HÄR!

Har kollat ditt cv och det är väl inte underligt att du hänger mest i off-topic, för när det gäller musik har du inte mycket att bidra med verkar det som! TÖNT!

Dessutom: hur kan man skriva på en lördag, i en fredagstråd att man inte får skriva om det inte är fredag? Your bad! Gör om och gör rätt!!

Rofl

För det första heter det inte cv här, din jävla fas-3:are!!

För det andra så vet du inte ett dugg om mig, vem jag är eller vad jag har gjort. Det kanske är så att jag inte vill skryta? Har du tänkt på det?

Kanske jag har skrivit hits till Brittany Speers, det vet du inget om! Bara för att man är med i ett forum kanske man inte vill berätta skostorlek och sexuell läggning? Eller har du gjort det kanske? Jag vet inte, det skulle aldrig falla mig in att kolla ditt AI ditt ointressanta as!

Ta reda på fakta innan du skriver en massa skit!

Mvh Rolf

Link to comment
Dela på andra sajter

din jävla fas3:are

Sedär, moderatsvinet visar sitt rätta ansikte!! Om inte din regering slagit undan benen på oss gräsrötter så skulle jag inte behöva vara i fas 3, och vad vet du om det förresten? Jag kan lika gärna vara vd för SAAB? Eller inte, för det finns ju snart inte kvar då alliansen inte vill ställa upp med pengar för att rädda företaget! Helt obegripligt! Men angående mina musikaliska kvalitéer så ska jag PM:a dig en länk till min my-space, så gissar jag att du inte kommer att vara så stor i truten sedan. Nu har du bjudit upp till dans och då ska du fan få dansa också!!!

Rofl

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn och fin symaskin!

Jag har en SAAB 95, och jag har varit supernöjd tills nu. Den har gått 21 tusen mil, och nu har jag fått ""oil-sludge, SAAB vill ha 37000 för att fixa det, vilket jag inte har. Någon som har något tips vad man kan göra?

r

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn och fin symaskin!

Jag har en SAAB 95, och jag har varit supernöjd tills nu. Den har gått 21 tusen mil, och nu har jag fått ""oil-sludge, SAAB vill ha 37000 för att fixa det, vilket jag inte har. Någon som har något tips vad man kan göra?

r

KÖP EN VOLVO!!

Mvh

Rolf

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Haha... fuckelifuck va glad jag är att jag snubblade in här! 😆

Jag har sagt det förr....

roffe_for_president_banner.jpg

edit: råkade klistra in ftp-länken med mitt password, kreditkortsnummer och pinkod... nån som hann se det?

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då :rolleyes:

(skrivet från min Ipad 4 med blåtandsuppkoppling till min Maserati, från Caymanöarna utanför min 12-rumsvilla vid havet)

Mwuaaa ha ha ha ha

edit: kunde inte stava till bluethoo..bluetooht...blutoth...bluetothh..bluetuethh

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...