Neosus Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Tänkte att det var på sin plats att förtydliga. Hur är läget med alla då? Hänt nått kul sen sist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Tänkte att det var på sin plats att förtydliga. Hur är läget med alla då? Hänt nått kul sen sist? ja, julen. den är slut nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Jag lever i förnekelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 du har missat en del ordvitsar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Fidden, kan du kompilera en vegreceptbok tack? Jag och dingis ska köra vegetarisk februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Fidden, kan du kompilera en vegreceptbok tack? Jag och dingis ska köra vegetarisk februari. Hur är det med er då? Åkte dingbats till lund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Jodå, det är fint. Börjar nya kurser nu i veckan, ska läsa statistik c och tyska a. Ska bli skoj. Ja, det gjorde han. I fredags till och med. Själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Fidden, kan du kompilera en vegreceptbok tack? Jag och dingis ska köra vegetarisk februari. senast jag lagade mat bör ha varit ca 16 månader sedan. sedan dess äter jag oftast råvarorna som de är i princip. på jobbet beställer jag nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 senast jag lagade mat bör ha varit ca 16 månader sedan. sedan dess äter jag oftast råvarorna som de är i princip. på jobbet beställer jag nåt. Jahaja. Det låter ju iofs jävligt najs. Mindre bök. Vad äter du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Alltså det är ett semikolon, inte ett kolon, man ska använda. Det vill säga ;PpPPppPPpp inte :PppPppPp Och första p:et efter semikolonet ska vara stort. Tack. 🥰 Hoppas allt är bra med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 senast jag lagade mat bör ha varit ca 16 månader sedan. sedan dess äter jag oftast råvarorna som de är i princip. på jobbet beställer jag nåt. xD Jag är inte mycket bättre iofs, gjorde inte en enda matlåda på hela höstterminen. Lär inte bli nån nu sista terminen heller. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Jahaja. Det låter ju iofs jävligt najs. Mindre bök. Vad äter du då? makrill på burk, ägg, kvarg och tahini. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Hej Killis! 😄 Kul att se dig igen. Statistik och tyska låter väldigt passande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 xD Jag är inte mycket bättre iofs, gjorde inte en enda matlåda på hela höstterminen. Lär inte bli nån nu sista terminen heller. xD du är inte ensam 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 makrill på burk, ägg, kvarg och tahini. Är det billigt? Min prio för mat är i ordning: billigt, nyttigt, gott. Hej Killis! 😄 Kul att se dig igen. Statistik och tyska låter väldigt passande! Menar du att jag är en tråkig människa? Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Är det billigt? Min prio för mat är i ordning: billigt, nyttigt, gott. makrill, 10:- per burk ungefär. ägg, tja, det är väl billigt. kvarg, dyrt om man köper arla (kesella) billigt om man köper milbona på lidl. tahini, svindyrt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Tack. 🥰 Hoppas allt är bra med dig. Tänkte att det behövdes klargöras lite. Det är väl som vanligt kan man säga! Själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 (redigerat) överdöda, på vilken nivå kommer du att läsa tyska? hemskt språk att lära sig 🙁 Redigerat 15 januari 2012 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 makrill, 10:- per burk ungefär. ägg, tja, det är väl billigt. kvarg, dyrt om man köper arla (kesella) billigt om man köper milbona på lidl. tahini, svindyrt. Ägg äter jag redan mycket (6 per dag oftast). Just nu också mycket bönor/kikärtor. Och keso. Tonfisk och makrill också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 överdöda, på vilken nivå kommer du att läsa tyska? hemskt språk att lära sig 🙁 Det är en A-kurs på universitetet. Man behöver minst tyska steg 3 från gymnasiet, jag läste till och med steg 5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 så pass! då vet du iaf ungefär vad som väntar dig. själv gav jag upp efter steg fyra och skulle aldrig för hela mitt förmå mig att söka en universiteteskurs i tyska. av de jag känner som har läst språk över huvud taget på universitetet har det beskrivit det som... väldigt krävande 😮 jag kan ju dock inte utgå ifrån att du är lika lat, oambitiös och oduglig som jag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Ägg äter jag redan mycket (6 per dag oftast). Just nu också mycket bönor/kikärtor. Och keso. Tonfisk och makrill också. jag blandade en burk keso med lite vispad grädde och apelsin i juletid. blev kalasbra "ris" a la malta 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Tänkte att det behövdes klargöras lite. Det är väl som vanligt kan man säga! Själv? Som vanligt kan man säga! Vilket kanske inte är så jäkla roligt men det blir väl bättre så småningom. ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 (redigerat) Nja vi får väl se. Ska ju läsa den på halvfart så jag får en studietakt på 150%, och eftersom min huvudkurs är statistik C så kommer jag prioritera den. Så om jag inte pallar med det så är det tyskan som får lida i första hand. edit: Meganinja Redigerat 15 januari 2012 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Menar du att jag är en tråkig människa? Mäh, ditt kuknylle. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Nja vi får väl se. Ska ju läsa den på halvfart så jag får en studietakt på 150%, och eftersom min huvudkurs är statistik C så kommer jag prioritera den. Så om jag inte pallar med det så är det tyskan som får lida i första hand. edit: Meganinja hej och hå, ja du är synnerligen mer ambitiös än jag! hoppas att du orkar. det är kul att kunna. mindre kul att lära sig. tycker jag iaf 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Jodå, det är fint. Börjar nya kurser nu i veckan, ska läsa statistik c och tyska a. Ska bli skoj. Ja, det gjorde han. I fredags till och med. Själv då? Blev av med jobbet, men börjar komma över det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Overkill är inte tråkig. Han ska bli statistiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Blev av med jobbet, men börjar komma över det. Oj, det var tråkigt att höra. Bara sådär eller var det nått som tog slut (typ vikariat eller bla bla)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts