Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jag läste nyss att man måste skicka ett mejl för att få bort dom.. Ska man väl int behöva göra? Aja... skit it då! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Ni som kan iPhone.. Hur raderar man purchased apps för evigt? Så att dom inte finns... någonstans? Alltså jag har massvis med apps som jag aldrig använder men ändå kommer det en massa uppdateringar. Vill inte sitta och ödsla en massa tid åt att uppdatera apps som jag aldrig använder. Blir så arg! 😠 Radera dem från telefonen? Då kommer inga uppdateringar. ( appen ligger i iTunes dock. Så om du vill ha en betald app igen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jo ja vet men jag vill ha bort dom från purchased history. Vet att man kan ta bort dom men dom finns kvar ändå. Känns knäppt att behöva uppdatera apps som man aldrig använder. Iofs äre bara att strunta att uppdatera dom men grymt irriterande ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Helst inte 😠 men du kan få ta med dig en ukelele om du vill. Lämna in blankett 4b på ett FK-kontor nära dig. Alternativet är att du ansöker om dispens. Då får jag be dig ställa dig i kön framför disken därborta, fylla i blankett 15b (båda kolumnerna) samt att hänga upp din kläder på den understa kroken om det är så att du åt kolhydrater samt anti-oxidanter till lunch idag. Gjorde du inte det måste du hänga din jacka på den översta kroken och skriva upp ditt namn i anteckningsboken som hänger strax bredvid. Ha en fortsatt bra dag 🙂 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Hej Memphy! Jo ja vet men jag vill ha bort dom från purchased history. Vet att man kan ta bort dom men dom finns kvar ändå. Känns knäppt att behöva uppdatera apps som man aldrig använder. Iofs äre bara att strunta att uppdatera dom men grymt irriterande ändå. Håller med! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jo ja vet men jag vill ha bort dom från purchased history. Vet att man kan ta bort dom men dom finns kvar ändå. Känns knäppt att behöva uppdatera apps som man aldrig använder. Iofs äre bara att strunta att uppdatera dom men grymt irriterande ändå. Finns inte appen på telefonen kommer inga updates, inte till mig iaf 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Tur att man inte har nån sån där lur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Finns inte appen på telefonen kommer inga updates, inte till mig iaf 😮 Gö de inte? 😳 Har du hittat nån hemlig inställning med lupp eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Gö de inte? 😳 Har du hittat nån hemlig inställning med lupp eller? Inte för mig heller. Däremot kommer uppdateringar till gamla appar i iTunes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Gö de inte? 😳 Har du hittat nån hemlig inställning med lupp eller? Nepp 😮 får se vart jag kan ha kommit åt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jag får uppdateringar hela tiden juh buhuhu 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Inte för mig heller. Däremot kommer uppdateringar till gamla appar i iTunes. Hos mig också 😮 Why is that? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Testade nyss. Raderade en app som sades skulle uppdateras, raderade appen. Updaten försvann o.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Den där teckningen kunde du slänga in i viss en annan tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Testade nyss. Raderade en app som sades skulle uppdateras, raderade appen. Updaten försvann o.0 Jaha.. Raderade du innifrån iTunes då? På dattan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jaha.. Raderade du innifrån iTunes då? På dattan? Ne, raderade i telefonen. Fasen vad skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Nämen va f... 😮 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Ne, raderade i telefonen. Fasen vad skumt. Använder du synkronisera via wifi då kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Nämen va f... 😮 😳 OMG 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Nämen va f... 😮 😳 Någon som varit en dum pojke antagligen. även tomten är rättvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Nämen va f... 😮 😳 - En annan bekant kom och vi skulle titta på tomten, som stod bredvid en amaryllis i köksfönstret. De borde fanimig vara tacksamma för att deras liv blev typ 9580293648 gånger mer händelserikt! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Använder du synkronisera via wifi då kanske? Jag tror inte det.. Faast.. Kan de vara iCloud? :x Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 (redigerat) - Men åååh, vilken fin tomte. Jag ställer den bredvid amaryllisen. - Oj! Vilket lyft! Jag måste ringa Gittan och berätta! (gittan, i telefon) Va? En tomte säger du? Vänta, jag kommer över... JAG KOMMER öVER På EN GåNG! Redigerat 6 december 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Jag tror inte det.. Faast.. Kan de vara iCloud? :x Ja de kan de va! Jag använder inte iCloud ännu. Jaja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 litet å STORT å litet ä STORT ä litet ö STORT ö vilken jävla bluff 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 ÅÅÅÅ... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 (redigerat) Fett. xD Redigerat 6 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Natten nu Sköt om er 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Godnatt Chaeman! Hoppas du somnar lättare ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts