Jump to content
Annons

Presentation av Unicron


Unicron

Recommended Posts

Hej!

Robin heter jag och har funnits här här i 5 års tid nu. Eller varit registrerad i 5 år, men har aldrig kommit till skott med att skriva en presentation av mig själv. Är 23 år och kommer från Vimmerby, Småland. Astrid Lindgrens stad med andra ord. På vardagarna jobbar jag på ett tidningstryckeri och på helgerna är det FOH-tekniker som gäller. Har kört live-ljud i cirka 7-8 års tid och det är det jag brinner för. Största meriterna som man har rattat är nog Graveyard och Navid Modiri & Gudarna. På vardagarna hänger jag även med Ken, mer känd som Kängan här på forumet, då vi bor ett par mil ifrån varandra och har spelat tillsammans innan.

Sedan har jag en hemmastudio med lite diverse roligheter. KRK RP8G2 som huvudmonitorer, Shure SRH840-lurar, Mbox 2:a och ett Focusrite Liquid Saffire 56. Är gitarrist i grunden men spelar även klav (självlärd). Pga falnat intresse för gitarren så sålde jag av de mesta jag hade men behöll en Ibanez RG550 och en Hagström stålsträngad.

Spelade och skrev musik till mitt förra band som hette Planets Align. Går fortfarande att gå in och lyssna på våra låtar och kolla på lite videos om någon skulle gilla lite progressiv death-metal. För tillfället har jag inget band och kommer troligen att fortsätta ha det så. Gillar tillvaron att kunna skriva musik när man har tid och lust.

Ett annat stort intresse är fotografering. Dock mer på hobby-nivå. Fick med lite av mina bilder på Dan Hylanders senaste skiva bland annat.

Frågor på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...