Jump to content
Annons

Färsking på vift


Schmocken (oregistrerad)

Recommended Posts

Schmocken (oregistrerad)

Hallå!

Gör en jungfrutur in på ett forum någonsin, och detta för kunskap, inspiration och tro på mig själv.

Musik har spelats i min själ (och mitt huvud) så länge jag kan minnas att jag har andats - och nej, jag hör inga röster i huvudet 😉

Dock ska det erkännas att jag är bekväm och har kort om tålamod, så musiken jag hör och vill få ut, kan inte framträda som en helhet p.g.a. teknisk okunskap, brist av kunnande att läsa noter, tablatur och allt som har med morderna begrepp att göra i musik världen! Allt jag gör är att gå på känn - mitt låtskrivande, gitarr - och piano spelande..

Vad jag vill säga utan att göra ett helt kapitel i en bok, är att jag kommer att "smyga" runt och läsa frågor och inlägg i alla ämnen, för att jag är för blyg för att ställa dem själv! Men så fort blygheten har runnit av sig så ska jag nog ge mig tillkänna 😉

Får jag även tillägga att jag tycker det finns så många fantastiskt begåvade musiker i detta forum, att jag vågar tro att även jag kommer att sätta fart 🙂 Vad härligt att det finns så många engagerade människor som gläds att kunna hjälpa andra!

Åhh... Moa heter jag förresten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter spännande att gör allt på känsla.

Välkommen till forumet, Moa.

mvh

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen, jag har hållit på länge med musik men kan inte läsa noter osv. så spela på med känsla så kommer alla bitar att falla på plats eftersom. man lär sig nått nytt hela tiden.

och fråga kan du självklart göra, det är ju därför forumet finns, för att man ska kunna hjälpa varandra. men man kan ju alltid börja med att söka på forumet för de flesta frågor har någon annan också frågat redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...