Jump to content
Annons

Betong horn


kardo

Recommended Posts

Surfade lite idag kom in på en sida av en slump höll på att tappa ögonen.Undrar om man inte har gått lite för långt här dvs.att det kanske har slagit över.😆

Kan undra om middagen ligger kvar på tallriken efter en metallica låt.

Man är dock ändå lite nyfiken, om hur det kan låta där inne i stugan.

http://www.faktiskt....article&sid=179

Redigerat av kardo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

he,he,he-det är ju litet häftigt ju och ja-man kan ju inte låta bli att undra hur det låter

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde granne med Bo Hansson (inte han som dött utan en annan audiofreak)

Han kör oxå horn. Men han har verkligen koll. Bygger rörslutsteg och egna mikrofoner. Sysslar med live stereoinspeningar. En del jazz men mest kyrkoorgelmusik.

Hittade en hifitråd på nåt fånigt forum http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=67348&whichpage=2

Bashornet är i källaren. drivs med två 15" element och två 15w rörslutsteg. Och hornet kommer oxå upp bakom soffan.

Går ner till 15Hz där det sen börjar runda av.

Han spelade upp först klassik musik och det sa mig inte så mycket. Sen nån modern låt och det lät sjukt bra.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bashornet är i källaren. drivs med två 15" element och två 15w rörslutsteg. Och hornet kommer oxå upp bakom soffan.

Går ner till 15Hz där det sen börjar runda av.

Han spelade upp först klassik musik och det sa mig inte så mycket. Sen nån modern låt och det lät sjukt bra.

Coolt ! Dessutom var de var inbyggda i väggen på ett sådant sätt så det såg bra ut tycker jag.

Redigerat av kardo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...