onosoul Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 (edited) När jag startar amplitube från Protools (RTAS) så kommer det upp en dialogruta: "AT engine could not be loaded" Trycker jag sedan "ok" kommer en till ruta upp: "DAE error #7401" Jag har 1024 mb i ram ochjag har försökt ändra pagefilen till 1,5 ggr ramminnets storlek. Edited February 8, 2005 by onosoul Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisB Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Har du kollat på http://answerbase.digidesign.com/ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
onosoul Posted February 9, 2005 Author Share Posted February 9, 2005 Jag har kollat där, ja. Hittar massor av förslag men inget som funkar för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgjores Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 När jag startar amplitube från Protools (RTAS) så kommer det upp en dialogruta: "AT engine could not be loaded" Trycker jag sedan "ok" kommer en till ruta upp: "DAE error #7401" Jag har 1024 mb i ram ochjag har försökt ändra pagefilen till 1,5 ggr ramminnets storlek. Vad har du för processor? Den stödde tydligen G3: ett tag (om det är mac du jobbar med?) men tog bort det stödet... Funkade inte för mig heller tills jag fick klorna i en G4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormentor Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Jag har hellr inte fått Amplitube att fungera med installationen av 002 6.7 så du inte ensam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts