Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

fick inte jobbet 😠

Vänj dig vid det. Om du sedan får jobb direkt när du är färdigpluggad, är det ju bara en bonus.

Postat

FAN nu kommer min mamma tjata som fan om att jag ska söka jobb på ett gatukök i närheten för dom söker personal. tänker inte men helvete

Postat

Vänj dig vid det. Om du sedan får jobb direkt när du är färdigpluggad, är det ju bara en bonus.

Men det var 5-6 veckor i sommar som bestod av att mata in data från inskannade bostadsräkningar från 1930-talet. Skitgöra egentligen men det hade vart najs.

Postat

FAN nu kommer min mamma tjata som fan om att jag ska söka jobb på ett gatukök i närheten för dom söker personal. tänker inte men helvete

Men det är ju bara att stänga av 🙂

Postat

Men seriöst. Hur mkt pengar har du nu? utan sparpengar dvs...

Typ 100 spänn. 😕

Typ försvunnit jättemycket på senaste. Brukar ha en buffert på några tusen men det har skitit sig nu. Men jag överlever.

Postat

E ju asgött väder idag! Funtar på att dra ut att jogga sen.

Yep'r! Jag funderar på att go gay och lägga mig ute i gräset och läsa bok.

Postat

Typ 100 spänn. 😕

Typ försvunnit jättemycket på senaste. Brukar ha en buffert på några tusen men det har skitit sig nu. Men jag överlever.

Det sket sig i samma veva som du fick en flickvän? Jorå, bara en tillfällighet... 😛

Postat

😄

Grejen är att innan jag valt ut en bok så har klockan hunnit att bli typ halv elva 😄

Postat

Det sket sig i samma veva som du fick en flickvän? Jorå, bara en tillfällighet... 😛

😆😛

Postat

hähä

Postat

Haru några "vanliga" sparpengar då memph?

Har inte det. 😏 Alla är inte som Fidden som har x antal miljoner på kontot och snålar ihjäl sig. 😄

Postat

Har inte det. 😏 Alla är inte som Fidden som har x antal miljoner på kontot och snålar ihjäl sig. 😄

😆 :lol:

Postat

vafan xD

jag har faktiskt bara 20000 på mitt buffertkonto nu när jag handlat ihjäl mig 😛

Postat

Får lön imorrn. Får 2000 extra retroaktivt för en löneförhöjning som dom hade "glömt" att betala ut.

Hur länge hade de glömt?

Postat

Hur länge hade de glömt?

Sen årsskiftet. Dessutom hade de "glömt" igen på det nya lönebeskedet. Är dålig på att kolla sånt men nu är det väl bäst att hänga med i fortsättningen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.