Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Jag har fÄtt en inspelning dÀr jag tycker truminspelningen Àr lite tveksam. Det hörs tydligt att det inte riktigt Àr som det ska. NÀr jag zoomar in och glor nÀrmare pÄ ljudvÄgorna sÄ blir jag lite fundersam. Jag bifogar en bild pÄ elÀndet. Hur hade ni gjort för att fÄ detta att lira? BILD

Tacksam för svar!

Annons
Postat

Kan du inte flytta spÄren lite dÄ sÄ det blir i fas?

Postat

Anpassa allt efter OH. LĂ€gg bastrumman i fas med bastrumman i OH och likadant med virvel. DĂ„ ska det bli bra.

ja för tvÀrtom gÄr ju inte... :rolleyes:

Postat

Anpassa allt efter OH. LĂ€gg bastrumman i fas med bastrumman i OH och likadant med virvel. DĂ„ ska det bli bra.

SÄ jag ska anpassa allt efter t ex "OH VÀnster"? För "OH VÀnster" och "OH Höger" verkar inte vara sÄ samspelta...

Tack för snabba svar =)

Postat

Har löst det nu!

Flyttade runt OH-spÄren tills de matchade virveln. Flyttade baskaggen sÄ den matchade resten av spÄren. FasvÀnde virveln och baskaggen. NÀr jag fasvÀnde lÀt jag öronen bestÀmma genom att lyssna i mono.

• 4 veckor senare...
Postat

intressant trÄd. Skulle tycka det var jÀttehÀrligt om du hade lust att lÀgga ut en bild pÄ nÀr du har fixat det, skulle kunna lÀra mig mycket av det. Tack pÄ förhand.

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.