Jump to content
Annons

Recommended Posts

pme (oregistrerad)
Postat

Nu finns den. Ska bli spÀnnande att byta till 64 bitars som vi mac anvÀndare har fÄtt klara oss utan.

Annons
Postat

1438:- för uppgradering frÄn version 4 eller 5.

Postat

1438:- för uppgradering frÄn version 4 eller 5.

En given uppgradering. Förutsatt att det inte tillkommer fler buggar.

3:an till 4:an var ju fullt av nya buggar. Och 4:an till 5:an var ju nÀstan Ànnu vÀrre. I alla fall pÄ OSX sidan.

Postat

Jag har alltid uppgraderat sĂ„ tidigt som möjligt, men Ă€rligt talat sĂ„ Ă€r det ytterst fĂ„ av "alla" buggar jag har stött pĂ„ innan jag har lĂ€st om dem, men det Ă€r klart, att listorna pĂ„ buggfixar frĂ„n en version till nĂ€sta, har ibland varit skrĂ€mmande lĂ„nga - sĂ„ det Ă€r lĂ€tt att bli orolig... 😉

• Gilla 1
Postat

Jag har alltid uppgraderat sĂ„ tidigt som möjligt, men Ă€rligt talat sĂ„ Ă€r det ytterst fĂ„ av "alla" buggar jag har stött pĂ„ innan jag har lĂ€st om dem, men det Ă€r klart, att listorna pĂ„ buggfixar frĂ„n en version till nĂ€sta, har ibland varit skrĂ€mmande lĂ„nga - sĂ„ det Ă€r lĂ€tt att bli orolig... 😉

Stabilitet och prestanda Àr allt. Glöms lÀtt bort ibland. Logic 9, ett skrÀckexempel, dÀr "white noise burst", och "Disk Too Slow" buggarna fortfarande inte Àr fixade. Knepiga buggar förvisso dÄ de inte gÄr att Äterskapa medvetet.

pme (oregistrerad)
Postat

Det Àr nog med denna som alla andra cubase versioner, lagom till nuendo releasen sÄ fungerar motsvarande cubase. Cubase tycks inte vara nÄgot annat Àn beta programet till nuendo.

Postat

Group edit gick jag igÄng pÄ, har saknat den funktionen. Trumhanteringen kan ocksÄ bli bra. Ska ocksÄ bli kul att fÄ prova pÄ lite av Halion Sonic som jag bara sett pÄ youtube Àn sÄ lÀnge. Blir en uppgradering hÀr!

Postat

NÄgra nya pluggar? tÀnker pÄ eq kompressor osv... försöker ladda sidan med den infon men den stÄr stilla just nu

Postat

BestÀllde sÄ fort jag sÄg 64-bit pÄ Mac.

Snabbt jobbat! SjÀlv kan jag knappt komma in pÄ sidan just nu.

Postat

NÄgra nya pluggar? tÀnker pÄ eq kompressor osv... försöker ladda sidan med den infon men den stÄr stilla just nu

Amp Rack med distsimulation. Annat vet jag inte. Och Amp Rack lĂ€t vĂ€l sisĂ„dĂ€r i demon. ÅterstĂ„r att lyssna pĂ„ senare.

Postat

Verkar bli en uppdatering för min del.

En del nyheter som vÀlkomnas!

Visst har dom Àndrat fÀrgschemat ocksÄ?

Jag tycker fÀrgerna pÄ kanalerna pÄminner vÀldigt mycket om Logics fÀrger.

Eller Àr det jag som har helt galet fel?

Postat

Samma gamla pluggar. Var inget att hoppa jÀmnfota över.

Trumeditering och VST expression 2 var vÀl fint men njae.

Postat (redigerat)

FrÄgan Àr om det Àr vÀrt 1400:- för detta .

- - Visst fan! man fĂ„r ju buggarna gratis. 😆

Redigerat av kardo
Postat

NÄgon som har anvÀnt sig av "Grace Period"-varianten?

Hur gör man det isÄfall nÀr man bestÀllt direkt av Steinberg(/Ask)?

Postat

Ohhh, vill nog uppgradera jag med. Hoppas bara att det inte kommer med nĂ„gra sĂ„na flĂ€skbuggar som nĂ€r det knappt gick att exportera musik för mig innan typ andra eller tredje uppdateringen. Det var jobbigt. 🙁

Postat

NÄgon som har anvÀnt sig av "Grace Period"-varianten?

Hur gör man det isÄfall nÀr man bestÀllt direkt av Steinberg(/Ask)?

Grace period-uppdateringar hanteras enbart direkt hos Steinberg.

Hur det gĂ„r till stĂ„r hĂ€r: http://www.steinberg.net/en/newsandevents/news/newsdetail/archive/2011/01/13/article/cubase-6-grace-period-1413.html 🙂

• Gilla 1
Postat

Tack Claes!

Satt precis o lĂ€ste den tyska varianten (enda jag hittade) och upptĂ€ckte att min tyska inte Ă€r riktigt sĂ„ flytande lĂ€ngre. 😄

Postat

JĂ€pp! Samma regler gĂ€ller som för andra versioner. 🙂

Tack Claes dĂ„ blir det nog inte sĂ„ mkt att tveka över för min del 🙂

Postat

Cubase 6 is really up-and-coming.

There's couple of essienitial but positive changes.

I currently work on 5.5 and I'm craving for 6.0 😆

Postat

hur Àr det om man vill uppgradera frÄn essential 5?

Till vad? Cubase Artist 6 eller Cubase 6...?

Till Artist 6 Àr det extra billigt tills siste juli men sedan gÄr den uppgraderingen upp en del.

Du har alla uppgraderingspriserna pĂ„ min hemsida. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.