Jump to content
Annons

Mer trådar på huvudsidan


stratsvante

Recommended Posts

Hej, jag tycker det borde finnas mer rum för fler trådar på mainscreenen, alltså där de senaste aktiva trådarna är. 15 är ganska lite och så en tråd faller under de 15 är det mycket mindre svar. Öka upp det till 30 eller kanske 50 så att man ser mera aktiva trådar och därmed kanske ökar intresset på många trådar som antingen postades vid fel tidpunkt eller bara rann ut i sanden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hade helst sett att den gamla funktionen kunde återkomma, där man kunde välja att se dagens trådar eller de 3 seanste dagarnas eller senaste veckans, typ.

Det var en skitbra funktion för oss som lever hela forumlivet på förstadsidan och inte orkar gå in i alla de olika avdelningarna, annat än när det är dax att starta en ny tråd...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade helst sett att den gamla funktionen kunde återkomma, där man kunde välja att se dagens trådar eller de 3 seanste dagarnas eller senaste veckans, typ.

Det var en skitbra funktion för oss som lever hela forumlivet på förstadsidan och inte orkar gå in i alla de olika avdelningarna, annat än när det är dax att starta en ny tråd...

ORD!

Fan styr upp det här haket!

Olsberg har ju för tusan facit! Var försvann alla för ett par årsen?

Och varför är det en massa onödiga sidor. "Klicka här för att..."

Både meddelanden och låtar!

.. Nej förbättring väntar jag på. Och när det sker.. så kommer jag köpa tidningen igen! Tills dess....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade helst sett att den gamla funktionen kunde återkomma, där man kunde välja att se dagens trådar eller de 3 seanste dagarnas eller senaste veckans, typ.

Det var en skitbra funktion för oss som lever hela forumlivet på förstadsidan och inte orkar gå in i alla de olika avdelningarna, annat än när det är dax att starta en ny tråd...

Håller med claes och stratsvante om detta, det vore en superbra funktion.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...