Jump to content
Annons

Stickan, -jag har en plan


slejnard

Recommended Posts

Hej, poetisk, musikalisk och idérik som jag är ( vid vissa vinstunder) så kom jag på en grej. Mest för att sätta min hemkommun på kartan en gång för alla. Allt enligt ABF´s idéprogram D.I.Y:

1. Sommartid har vi en underbar natur med miljarder myggor, milslånga ängar, värme, ladugårdar och regn.

2. Starta ett nytt slags " Hultsfred"/ Woodstock men baserat enbart på ideella insatser. Sovplats kan erbjudas (eller tält)

3. Temat ska såklart vara det klassiska: Frihet, rättvisa och bla och bla and so on...

4. Det finns rätt så många duktiga musiker här, men vore fint att få hit några från forumet också 😉. Vet att ni finns och en tågbiljett kostar inte många kronor.

5. Platsen i min tanke heter Övrabyn så förslagsnamn på festivalen får väl bli " Überfestivalen¨^

6. Många eldsjälar som bor här och huvudarrangör blir i så fall ABF i samarbete med musikföreningen SMÄKK. www.smakk.se

7. Inga inträden men en gigantisk "hatt" som går till omkostnader samt välgörande ändamål.

8. Litet kan alltid bli stort om man när en dröm...

...datum bestäms senare

Aja, ursäkta filosofin men i min värld så är allt möjligt om man hjälps åt. 🙂

(Det som hände förr går att återvinnas, fast bättre såklart)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
1 W (oregistrerad)

Är inte drömmar till för att grusas? Jag kan inte komma på att jag haft någom dröm, har man handikappad i det fallet?

Det var tanklöst... har alltid drömt om kvinnor och det har varit fullt tillräckligt.

post-26597-0-66734900-1290877809_thumb.jpg

Redigerat av 1 W
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...