Jump to content
Annons

PodXT - Model Packs


Hellpig

Recommended Posts

Köpte en PodXT i måndags och jag tänkte bara höra om dessa (Model Packs) är prisvärda? Funderar starkt på att köpa alla tre för 99 $, det är ju hyfsat billigt med dollarn just nu. 😛

Har även en fundering med Licensnyckeln som man skall använda för att aktivera dem; jag trodde först att man skulle få denna när man registrerade sin Pod på Line 6:s webbplats men visst är det så att man får nyckeln _när man beställer_ model pack'sen? Viss förvirring men...

/Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Uppdaterade gratispacken för ett tag sedan och vart jättenöjd med de klart hörbara förbättringar som gjorts där. Sök lite på forumet så ser Du att POD XT har avhandlats både högt och lågt. Jag har sett åtminstone ett par inlägg från folk som skaffat sig "Heavy Metal"-packen och de var jättenöjda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sett åtminstone ett par inlägg från folk som skaffat sig "Heavy Metal"-packen och de var jättenöjda.

Jo, det har jag sett med men jag är intresserad av de andra två också... om någon har testat dem etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Jag köpte hela paketet när det kom, dvs Metal, Classic och FX.

Jag mest nöjd med Classic som innehåller en bra blandning av modeller med "rent" grundljud till sådana med mera "krut" i. Metal innehåller mest "hi-gain" modeller som för mina behov täcks väl av de som finns i grunduppsättningen samt i Classic.

I FX finns det ett par effekter som jag tycker sticker ut extra och det är Vetta Juice, Seismik Synth och Echo Platter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...