Jump to content
Annons

Lyssna på musik direkt


kolin

Recommended Posts

Annons

Jag citerar det som redan sagts i Felrapporter-tråden.

* Går inte att lyssna på låtar längre utan att ladda hem filerna, saknar den inbyggda spelarn.

Stämmer, den återkommer efter sommaren! 🙂

Om man skriver en URL till en mp3-fil utan att sätta den i länk-klaffar, dvs. bara url i ren text, så byts den automatiskt mot en mp3-spelare. 🙂

Smidigt om man laddar upp musiken på egen server eller Dropbox.

http://dl.dropbox.com/u/180161/ljudfoersoek/songsmith_mello_v1.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker verkligen att man borde få en musikspelare automagiskt i själva kommentarstråden, det är alltid den jag går in på direkt ändå.

Egentligen är det bara rörigt med två delar, en sorts filsida och en kommentarssida. Integrera, så blir jag jätteglad 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Jag tycker verkligen att man borde få en musikspelare automagiskt i själva kommentarstråden, det är alltid den jag går in på direkt ändå.

Egentligen är det bara rörigt med två delar, en sorts filsida och en kommentarssida. Integrera, så blir jag jätteglad 🙂

+1

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Att det inte längre finns en inbyggd spelare har i princip förstört hela denna hemsidan för mig. Förut kunde jag få 200+ visningar per låt, mellan 50-100 nedladdningar och mer än tio kommentarer.

Nu ska jag vara glad om jag för mer än tio nedladdningar och en enda kommentar.

Det räcker med att man går in på Elektroniskt/Dans-delen och klickar på lite filer så ser man vad jag menar.

Man ska inte behöva lägga in en spelare själv. Gör om det så det blir som innan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...