Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

Annons

Communications amongst humans before the flood were telepathic in nature, other than for a small vocabulary of spoken words used by priests for ritualistic purposes. This was enabled by the electrostatic charge near the Earths surface and by the plasma of the antique solar system in general, and involved the use of the right side of the human brain as Julian Jaynes notes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att Simon valde "Kiss" eftersom gemene man med ens kommer att tänka på originalet och hur den "ska" sjungas, dvs. med sååå mycket extra klang, känsla och kraft. Jay tyckte jag inte var något speciellt alls, även om han var ok. Gillar folk så hesa röster? Daniel var bäst av killarna, även om han lät som ett fruntimmer i början.

Malin valde en sjukt svår låt och föll nog på det. Tog i för mycket och lät hes. Minnah som gick vidare var lite väl gnällig för min smak, men hon sjöng inte falskt. Finast sjöng Michaela som jag gillade på alla sätt, med en röst som Andrea McEwan.

Daniel och Michaela alltså.

Fast det var andra som valdes.

Nu har Sverige valt ut 2 av 6 som jag tyckt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjejkompis har sjukt mysig lägenhet ändå. Bara gamla möbler så det ser riktigt retro ut, lite 60-tals lägenhet. 😄 Och så har hon en jättegammal radio som hon brukar som vanligt.

Och hon till och med klär sig retro. xD

Fast retrogrejen är egentligen en konsekvens av knaper ekonomi. Å andra sidan så går hon konstskola och där klär sig alla lite udda så är väl en kombination. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad faan såg dom hos Daniel? Hålla pitch var då? 😠 :angry: 😠

Näe nu ska jag....fortsätta titta. 😱

Lyssnar nu. det var ju ur pitch i de svaga partierna iallfall, blev mycket bättre när han tog i mer, fast var ändå inte helt hundra. :rolleyes:

Slå mig inte Grahn. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MÄH vill du ha stryk LR?? 😠

...men okej. Hon e söt iallafall. 😱

Gärna, lite smisk skulle sitta fint. 🥰

Jay Smith var ju iallfall grym! 😮 Han är ju värd att kallas "Idol". Tycker iofs Idol känns lite för b för honom, han borde göra karriär med eget band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Båda

😊

Lyssnar på Simon nu, han var också grym! Dock är han ju inte så bred utan det där är ju hans stil, han har svårt att anamma andra stilar. Men spela roll, grym är han!

Har inte hört den Kisslåten tror jag och det kanske var lika bra. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...