Neosus Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 😱😆 Åker förbi ambulanser poliser å brandbilar utanför vår lägenhet i uppsala hela tiden 😄 Här är ju värsta nyheten så fort det blir nått 😄
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Spelar du Cello? Nä, men har testat cello och fiol lite lätt.
Dingbats Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Nu vet jag inte om jag fattat rätt här... C - Ass - G - C Blir Ass alltså en lågkromatisk dursupermediant av subdominanten då? Jag undrar inte.
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Nu vet jag inte om jag fattat rätt här...C - Ass - G - C Blir Ass alltså en lågkromatisk dursupermediant av subdominanten då? Jag undrar inte. Jaha, så vad vill du?
SadamJR Postat 17 juni 2010 Trådstartare Postat 17 juni 2010 pussa söta tjejer Varför gör du inte det då?
Neosus Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Jag köpte 2 filmer för 59.50 på Coop ..eller de e en fast två.. i en fast ändå 2 Rånarna och Hotet
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Varför gör du inte det då? Bara så? Nu börjar snart matchen.
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 känner på mig att det kommer gå bra med morsan. Jag har samma känsla för min och nästa vecka.
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Nu vet jag inte om jag fattat rätt här...C - Ass - G - C Blir Ass alltså en lågkromatisk dursupermediant av subdominanten då? Jag undrar inte. Du ställde en fråga, klart du undrar därför. 😕🤪🙂
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 (redigerat) Skulle till matbutiken idag som hade öppningspremiär. Såg en del kärringar som stod och gafflade om den nya butiken en bra bit därifrån och någon sa att det var lång kö. Jag tänkte att de måste ha menat INNE i butiken i så fall och tänkte att det inte var så konstigt. Men så rundar jag ett sophus och ser butikens entré och ett par vakter med armarna i kors och blå band som täckte ingångarna. Rundar kåken och ser en jättekö... UTANFÖR butiken, in till entrén. Och då handlar det om en vanlig MATBUTIK och inget annat. Går hela vägen tillbaka igen och handlar på ett lite närmare men dyrare ställe (ICA). Ser på vägen en massa folk från Tunnlandsgatan, Distansgatan, Marklandsgatan etc komma dragandes på drabanter (shoppingväskor på hjul). "De kom från alla håll", som travkommentatorn Hans G Lindskog skulle skandera på TV4. förtydligande: ALLA dessa gick mot den premiäröppnade nya matbutiken. Man kunde tro det var en kö till en konsert eller nåt. 😕 Redigerat 17 juni 2010 av debatt
debatt Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 ... bara för att bananerna kostade 9 kr kilot och inte 25 kr som på ICA t.ex.
slejnard Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Hej! Gött jam igen. Fler har börjat dyka upp å våga spela.
slejnard Postat 17 juni 2010 Postat 17 juni 2010 Bara "påskojjam" nära jobbet vid en stor parkering. Hög altan så det blir typ en scen å alla som vill får komma å dra en låt eller flera...inget inövat innan. KEWL! Nästa torsdag igen!
Recommended Posts