Jump to content
Annons

I love Thomann


Pmm

Recommended Posts

Visst gillar man Thomann, men det är trist om små mysiga musikaffärer måste slå igen p.g.a Thomann. Som här i Nässjö finns ju Smålands Musikvaruhus, visst dom har inget så mycket grejer, men man är ändå tacksam för att dom finns i en sån här liten håla.

Analogt is the shit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vill inte förstöra din självkänsla eller så, men kan det ha hänt när du skrev in ditt forum-alias också? 😄

Sorry off topic.

/jOHAN

Hehe..ja jävlar du! 😄

Nix, detta "plojartistnamn" har jag haft sedan långt tillbaka!

Ibland så har man "lekat" och lirat COD och i den configen har jag CAPS med, så då händer det grejor ibland! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk bara på att det inte är så lätt att provspela en gitarr på nätet...

Trodde det var vad dagens fysiska musikaffärer var till för 😄

Man provar dem där och beställer dem på nätet 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst Thomann kan vara schyssta men egentligen hur seriöst är det att ersätta kunder som själva haft sönder prylarna? Någon får ju betala detta ändå.

Sen var det väl rätt länge sedan som Thomann var billigast på något?

Tror snarare att det är så att dom har förstått att det oftast är billigare i längden, enklare och bättre på alla sätt och vis att ha nöjda kunder.

Reklamation = reklam-aktion 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Thomann is the fucking shit! de får gärna kosta nåra enstaka kronor mer, men dom där tyskjävlarna vet hur man servar kunderna, dom skulle fan kunna skicka med bullar och saft också!

Lite kul sidnot angående tyska företag; jag beställde ett spel från tyskland förra veckan; 250 spänn billigare än i Sverige (frakt inkl) och därtill låg det en liten godispåse i paketet... så bullar å saft kanske kommer härnäst! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hägglund (oregistrerad)
Lite kul sidnot angående tyska företag; jag beställde ett spel från tyskland förra veckan; 250 spänn billigare än i Sverige (frakt inkl) och därtill låg det en liten godispåse i paketet... så bullar å saft kanske kommer härnäst! 🤪

Nästa gång kanske dom smugglar med narkotika också. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...