Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
all i really know is i wanna know

and all i really know is i don't wanna know

Things are getting worse, but I feel a lot better.

And that's all that really matters to me.

Postat
jag har hittat jordnötssmör utan salt eller socker, ekologiskt, kravmärkt och fairtrade. Funderar på att leva på det.

Frågan är om jag nånsin ätit jordnötssmör.

Kanske smakat en gång.

Postat
Berätta mer!

Jag har sett att de gör så i komediserier på tv.

Har bara läst eller hört det nånstans. Det skulle va förklarigen till att sängarna var så korta.

Postat

Emergenza är en internationell musiktävling som mitt band, Arcane, är med i. Vi gick vidare till Stockholmsfinalen tillsammans med nio andra band och ska spela på Debaser söndagen den 30e maj! 😄

Postat
Emergenza är en internationell musiktävling som mitt band, Arcane, är med i. Vi gick vidare till Stockholmsfinalen tillsammans med nio andra band och ska spela på Debaser söndagen den 30e maj! 😄

Grattis som faan 😄😎

drloop (oregistrerad)
Postat

Bokat resa till Nice. Trevligt.

Postat

Hellre det än överdrivet uttrycksfull på gränsen till parodi. Ingen är såhär gladlynt hela tiden XD 😄😎

Postat

Nej, hellre överdrivet uttrycksfull för då kan jag tyda dina poster bättre. Annars kan jag omöjligt veta om du är seriös eller ej, om du skämtar eller ej, om du är sarkastisk eller ej.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.