Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 all i really know is i wanna know and all i really know is i don't wanna know
Linus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 all i really know is i wanna knowand all i really know is i don't wanna know Things are getting worse, but I feel a lot better. And that's all that really matters to me.
debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 jag har hittat jordnötssmör utan salt eller socker, ekologiskt, kravmärkt och fairtrade. Funderar på att leva på det. Frågan är om jag nånsin ätit jordnötssmör. Kanske smakat en gång.
debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Förr i världen satt man upp i sängen när man sov. Berätta mer! Jag har sett att de gör så i komediserier på tv.
Micke H Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 FETT! FETT! FETT! Vi fick wildcard! Vi är i final i Emergenza! 😄 :D 😄
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Berätta mer!Jag har sett att de gör så i komediserier på tv. Har bara läst eller hört det nånstans. Det skulle va förklarigen till att sängarna var så korta.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 FETT! FETT! FETT! Vi fick wildcard! Vi är i final i Emergenza! 😄 :D 😄 Grattis. Vad är det?
Micke H Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Emergenza är en internationell musiktävling som mitt band, Arcane, är med i. Vi gick vidare till Stockholmsfinalen tillsammans med nio andra band och ska spela på Debaser söndagen den 30e maj! 😄
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Things are getting worse, but I feel a lot better. And that's all that really matters to me. 😎
Neosus Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Emergenza är en internationell musiktävling som mitt band, Arcane, är med i. Vi gick vidare till Stockholmsfinalen tillsammans med nio andra band och ska spela på Debaser söndagen den 30e maj! 😄 Grattis som faan 😄😎
Micke H Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Vissa är så totalt uttryckslösa online. Nästan till den grad att dom verkar bittra.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hellre det än överdrivet uttrycksfull på gränsen till parodi. Ingen är såhär gladlynt hela tiden XD 😄😎
Micke H Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Nej, hellre överdrivet uttrycksfull för då kan jag tyda dina poster bättre. Annars kan jag omöjligt veta om du är seriös eller ej, om du skämtar eller ej, om du är sarkastisk eller ej.
Recommended Posts