Dingbats Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Jag diggar romantiska filmer som fan. 😛 Jag syftade på romantisk verklighet.
Memphis Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Jag syftade på romantisk verklighet. Det diggar jag med. När det kommer. 😑
Memphis Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Rätt seg film egentligen, men bra ändå. Skildrade afrika/mellanösterns verkliget bra, en helt annan värld liksom.
Dingbats Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Det diggar jag med. När det kommer. 😑 Jag vill ha ett nästan helt oromantiskt förhållande. Inga röda rosor och sån skit. Och inget "jag har inte fått nån kraaaaaaaaam idag gulleeeet" och inget "älskling" i varje mening. Och inget gentlemannaskit att jag ska fixa kex och te åt henne medan hon aldrig skulle komma på tanken att göra samma sak åt mig.
Memphis Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Näsåatte, typ ingen annan här. xD Ska sova, stiga upp tidigt imorn och jogga! 😑 Och plugga! 😮 >:F
Memphis Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 (redigerat) Jag vill ha ett nästan helt oromantiskt förhållande. Inga röda rosor och sån skit. Och inget "jag har inte fått nån kraaaaaaaaam idag gulleeeet" och inget "älskling" i varje mening. Och inget gentlemannaskit att jag ska fixa kex och te åt henne medan hon aldrig skulle komma på tanken att göra samma sak åt mig. Mäh, tråkigt ju! Men orka tänka att du inte vill göra saker om inte hon gör detsamma för dig. Jag kommer göra saker därför att jag vill, och utan någon tanke att hon måste återgälda mig på något vis, kravlös kärlek helt enkelt. Men det e jag det. Redigerat 23 april 2010 av Memphis
Dingbats Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Mäh, tråkigt ju! Men orka tänka att du inte vill göra saker om inte hon gör detsamma för dig. Jag kommer göra saker därför att jag vill, och utan någon tanke att hon måste återgälda mig på något vis, kravlös kärlek helt enkelt. Men det e jag det. Jag har bara min syrras förhållande att gå på. Jag skulle inte palla vara hennes pojkvän. Alltid "du måste krama mig", "snälla kan du inte hämta ett digestive åt mig *puppy face*", tar för givet att han ska hjälpa henne med läxor; aldrig tvärtom. Det är inte kravlös kärlek om man går med på det, det är bara att låta sig hunsas.
Memphis Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 (redigerat) Jag har bara min syrras förhållande att gå på. Jag skulle inte palla vara hennes pojkvän. Alltid "du måste krama mig", "snälla kan du inte hämta ett digestive åt mig *puppy face*", tar för givet att han ska hjälpa henne med läxor; aldrig tvärtom. Det är inte kravlös kärlek om man går med på det, det är bara att låta sig hunsas. Jag kan säga att långt ifrån alla tjejer e ju sånna, så du får väl helt enkelt hitta någon som inte håller på så helt enkelt. 😑 Redigerat 23 april 2010 av Memphis
Dingbats Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Jag kan säga att långt ifrån alla tjejer e ju sånna, så du får väl helt enkelt hitta någon som inte håller på så helt enkelt. 😑 Precis!
Dingbats Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 fader våran som e i himlen helgat varde ditt namn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dingbats Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 fader våran som e i himlen helgat varde ditt namn!!!!!!!!!!!!!! tillkomme ditt rike å ske din vilja såsom i himlen så ock på jorden!!!!!!! vårat dagliga bröd ge oss idag & förlåt oss våra skulder såsom ock vi förlåta dom oss skyldiga äro..... å inled oss ICKE i frestelse utan fräls oss i från ondo!!!!!!!!!!!! ty riket e ditt o makten o häligheten i evighet AMEN!!!
SadamJR Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Morrn. Nu måste jag formatera om den här skitdatorn.
Pazo Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Padre nuestro que esta en el cielo sanctificado sea tu nombre venga a nosotros tu reino hágase tu voluntad en la tierra como en el cielo. Danos hoy nuestro pan de cada dia perdona nuestras ofensas como tambien nosotros perdonamos a los que nos ofenden no nos dejes caer en la tentacion y libranos del mal Tuyo es el reino, el poder y la gloria por siempre Señor. Amen
SadamJR Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Och om jag än vandrar i dödsskuggans dal, sitter plötsligt drivrutinerna igen och så behöver jag inte formatera om trots allt.
SadamJR Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Idag ska jag laga köttfärssås. Det viktigaste i köttfärssåsen är oregano.
Linus Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Idag ska jag laga köttfärssås. Det viktigaste i köttfärssåsen är oregano. Nej, tomatfond och finkrossad basilika!
SadamJR Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Nej, tomatfond och finkrossad basilika! Och köttfärs 😑
Pazo Postat 24 april 2010 Postat 24 april 2010 Pazo, du såg messet på Fejjan med mastern antar jag? Japp de såg ja! 😮 Äre okej om man måste göra ändringar? 😑
Recommended Posts