Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2020

  • Neosus

    1668

  • Overkill

    1613

  • Memphis

    1514

undrar förresten om mina två högsta chefer tror att jag är homo, eftersom jag på intervjun sa att jag inte är intresserad av tjejer (när jag egentligen menade att jag inte är på aktiv jakt efter någon form av fru).

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Sötast på jobbet är N***a. Sött namn också. Givetvis inte singel. Det är det bara männen som är xD

fan... man kanske skulle bli homo ändå.

edit: ovanliga namn bör censureras.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Lite struntstatistik.

Thinkingmachines myspacesida får besök från lite olika länder. Under en längre period har 50% kommit från USA och Sverige som god tvåa. Nu är Sverige passerat av Frankrike. Knäppt. Hur fan hittar dom Thinkingmachine?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite struntstatistik.

Thinkingmachines myspacesida får besök från lite olika länder. Under en längre period har 50% kommit från USA och Sverige som god tvåa. Nu är Sverige passerat av Frankrike. Knäppt. Hur fan hittar dom Thinkingmachine?

folk hittar på nåt sätt bra musik... det liksom sprider sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptjaa...pratar med en pripps blå som står i kylen...den undrar när den ska förpassas till min mage 🙂

😄🙂

och det är du som förhalar det dessutom, om man ska tolka din mening xD

"faan... måste man dricka en jävla öl idag också då alltså..."

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
folk hittar på nåt sätt bra musik... det liksom sprider sig.

Om det vi spelade ändå vore bra musik. Men det är klart att sprida skit kan ju vara en taktik med förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite struntstatistik.

Thinkingmachines myspacesida får besök från lite olika länder. Under en längre period har 50% kommit från USA och Sverige som god tvåa. Nu är Sverige passerat av Frankrike. Knäppt. Hur fan hittar dom Thinkingmachine?

Jag har 67% från usa å sen sverige tvåa 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...