Jump to content
Annons

Stockholmare, ny på Studio...


Gryphon

Recommended Posts

Hej!

Jag har varit en "lurker" som strövat omkring i forumet under ett antal år men kliver nu raskt ur garderoben och börjar delta aktivt - varför inte?

Mitt namn är Andi Kravljaca, jag är 28 år gammal, bor i Stockholm och sjunger för närvarande i bandet Silent Call (.se), (ännu) ett progmetalband. Vi håller på och släpper vår andra skiva "Greed" och i och med det börjar det bli dags att ta sig i kragen och inse att det är det här och inget annat jag vill hålla på med. Jag är alltså här för att knyta kontakter, vara tyst och lyssna på dem som kan nåt, så småningom också kunna något och därefter säga upp mig via SMS 🙂

Bild på mig:

lrg-89-andi_1.jpg

Videoprov (rock) kan ses på:

Jag spelar även gitarr:

Min YouTube-kanal

Hoppas på en långvarig och händelserik tid på det här forumet!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jäklar vilken pipa du hade 😄 Har du tagit sånglektioner??

Faktum är att det är en av de saker jag INTE gjort - och som jag i och med min senaste "insikt" definitivt kommer att göra. Jag har skickat ut lite mail till olika coaches i Stockholmstrakten i jakten på någon som kan knuffa mig över tröskeln, så att säga. Finns det någon som känner till en riktigt bra sångpedagog i Stockholmsområdet som vill ta sig an en metalsångare?

Hehe, ja välkommen och åter tack för hjälpen med eat you alive;

Vad hände egentligen med den låten? Den är för bra för att skräpa på din hårddisk! 🙂

Jag tackar för komplimangerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...