Jump to content
Annons

P3 Pissar pÄ Stereo Love !


fishfriend (oregistrerad)

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)

Hej hej. jag blev fan upprörd idag nÀr jag lyssnade pÄ P3... Tjejen som satt o babblade i studion snackade om lÄten Edward Maya - Stereo Love.. hon fullstÀndigt pissade pÄ den. jag tycker lÄten Àr sÄ jÀvla skön sÄ de inte Àr sant... hon Àlskade hÀstpojken.. A precis. du hör ju hur sjuk hon mÄste va...

aja iaf. tycker du lÄten Àr bra eller hÄller du med kollit pÄ P3 ??

ha de fint o tack för kommentaren ...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Ja. Hemst vad skit de snackar. Hörde en kille som sÀkert tyckte han var sÄÄÄÄÄÄ ball och bara Àgde, han pratade om att bajsa i i 20 minuter eller nÄt sÄnt. Ordet bajs förekom nog som var femte ord. Sen sitter de tre stycken och gapskrattar trestÀmmigt Ät sina egna bajsskÀmt. Lika intressant som att nykter höra pÄ asfulla som knappt kan prata.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hade inte hört lÄten sÄ jag vart tvungen att lyssna

lÀt helt ok inget jag brukar lyssna pÄ.

hÀstpojken har jag hört och minns att jag gillade nÄgra lÄtar.

hÀstpojken-shane macgowan

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det pissas för lite pĂ„ lĂ„tar i P3.. Jag betalar ju t.om radio & tv licens.. ÄndĂ„ kommer sĂ„n dynga ut som Stereo love etc.. F**n om folk har som hobby att sitta och peta i FL och Autotune sĂ„ borde dom inte fĂ„ spela skiten i P3 ocksĂ„!!! đŸ˜Č😉😆😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

fishfriend (oregistrerad)
Det pissas för lite pĂ„ lĂ„tar i P3.. Jag betalar ju t.om radio & tv licens.. ÄndĂ„ kommer sĂ„n dynga ut som Stereo love etc.. F**n om folk har som hobby att sitta och peta i FL och Autotune sĂ„ borde dom inte fĂ„ spela skiten i P3 ocksĂ„!!! 😆😉 ;) 🙂

nu tror jag ju inte att stereo love Àr fl made precis

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HĂ€stpojken Ă€r fina! Har inte hört lĂ„ten hon spelat, men över lag gillar jag att man sĂ€ger vad man tycker sĂ„dĂ€r. Jag minns nĂ€r Pang Prego bad om ursĂ€kt för att Lil Wayne smög sig in i musiklistan i deras program och att dom skulle se till att musiklĂ€ggarna blev straffade. 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...