Jump to content
Annons

Problem med mitt Lexicon Alpha ljudkort!


EricFoxx

Recommended Posts

Köpte ett Lexicon Alpha nu nyligen, men har problem med det. När det kom igår så testade jag att installera det, och det gick utan problem!

Men sedan formaterade jag om datorn, och nu fungerar det inte att installera ordentligt igen!

När jag kört in installations-skivan har jag såklart varit noga med att se till att ljudkortet inte är ikopplat. När sedan uppmaningen kommer på från installationsprogrammet om att koppla in ljudkortet i datorn, händer det ingenting. Det som ska hända är att en liten lampa på ljudkortet ska lysa blått, och sedan ska Windows Hardware wizard ska komma upp. Istället står det nere i aktivitetsfältet att enheten Alpha hittats, men att "ett problem uppstod när maskinvaran installerades, maskinvaran kanske inte fungerar korrekt".

Jag har testat att koppla in den i min laptop, och där fungerar den hur bra som helst! Inga som helst fel på den då! Vad tror ni att det kan vara för problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...