Jump to content
Annons

Kör analogt istället


FredKing

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Förbaskade datorsamhälle.

Köp gamla hederliga kuvert och skriv riktiga brev istället så blir allt frid och fröjd.

DieHard

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbaskade datorsamhälle.

Köp en gammal hederlig Studer-bandare 24-kanals med 2-tum bredd, så blir allt frid och fröjd.

Fredking

Jajamen! Inte en enda bra låt mrd bra ljud har spelats in annat än på rullar. Det är bara vad nutidsmänniskan blivit ilurad att tro. Allt inspelat på datorer är bara skit. Det är nästan lika hemskt som framhjulsdrivna bilar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rullband? Nej, vaxrulle ska det vara - för annars blir det inte äkta. Magnetiskt plastband kan aldrig bli bra. Det är ju nästan samma sak som en hårddisk... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Men använd inte dator då, sitt inte här å internetta! Fan

Det gör jag inte heller. Jag skriver på en Halda skrivmaskin, inkopplingen till rymden sker med gengasaggregat och optisk telegraf via Arholma, Grisslehman och Öclerö på Åland. Björkved är det bästa.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jo, det var mycket bättre förr. Det tyckte dom ju redan på de gamla grekernas tid.

Grekerna? De där jäkla modernisterna. Med såna kommer allt gå åt helvete. Sanna mina ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajamen! Inte en enda bra låt mrd bra ljud har spelats in annat än på rullar. Det är bara vad nutidsmänniskan blivit ilurad att tro. Allt inspelat på datorer är bara skit. Det är nästan lika hemskt som framhjulsdrivna bilar.

Framhjulsdrivna bilar ÄR hemska! 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Framhjulsdrivna bilar ÄR hemska! 😄🙂

4-hjulsdrivet ska det vara så man kan köra med 4-hjulsspinn i kurvorna med bredsidan först.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
eller volvo 245 och åtta kilo general lös i flabben

Ja men då måste det hänga en grön Wunderbaum i vindrutan....

Link to comment
Dela på andra sajter

fick du en spillevink i röven eller vad fan va det där??

Säger man, volvo 245, jättesnus och wunderbaum så bara tok-ekar det från min barndom när de åkte förbi.

edit: och min reaktion var densamma som din. 🙂

Redigerat av cborg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...