Jump to content
Annons

Studioforums 31:a festival, tävlingstråd


therocker

Recommended Posts

Nej det är inget ljud på dom än, det ska vi ju ännu fixa. Eller missförstår jag dig?

Sorry...jag hade ju en reaktionär känsla!

Vi ska ju naturligtvis dit med ljudet..men CUBASE skrek till när jag tog in filen ...bytte till den andra (vill ju inte avslöja) och då gick det att få upp bilden.

Måste få göra en avbön...jävlar vad kul detta är..visste jag ju lite men samtidigt så är jag så mycket inne i konstformen musik.

Sedan tror jag att min och många andras känsla/skräck är att det ska "skita" sig tekniskt.

Men detta var awesome...jag börjar nu...hinner jag tro!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Sorry...jag hade ju en reaktionär känsla!

Vi ska ju naturligtvis dit med ljudet..men CUBASE skrek till när jag tog in filen ...bytte till den andra (vill ju inte avslöja) och då gick det att få upp bilden.

Måste få göra en avbön...jävlar vad kul detta är..visste jag ju lite men samtidigt så är jag så mycket inne i konstformen musik.

Sedan tror jag att min och många andras känsla/skräck är att det ska "skita" sig tekniskt.

Men detta var awesome...jag börjar nu...hinner jag tro!?

Hmm, är det dom där jä**a codecsen som saknas tro? Håller med om att det kan vara lite avskräckande tema, det kan vara nog så krångligt att hantera ljud i datorn, nu är det en film med.... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Kanske starta en poll och se hur många som kommer att lämna in ett bidrag.

Tja, nåt lär väl dimpa ner men vi kan väl inte vänta oss lika många som under en vanlig tävling. Två bidrag vet jag säkert, (nja nästan säkert 🙂 ) och du hellfog lämnar väl in ett 🙂 ? Sen får vi hoppas på några till!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag har ett färdigt men vill att flabb ska spela lite på elguran (mina gitarrmelodier är lite "syntetiska") men han har mycket nu: festa, baka bröd inte åka Wasan osv. Men det finns ett färdigt bidrag från mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, nåt lär väl dimpa ner men vi kan väl inte vänta oss lika många som under en vanlig tävling. Två bidrag vet jag säkert, (nja nästan säkert 🥰 ) och du hellfog lämnar väl in ett 😄 ? Sen får vi hoppas på några till!!

Jo mitt är snart klart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då var bidragen insamlade. 4 st:) Jag har bekräftat alla inkomna bidrag med ett svarsmail, så om någon skickat men inte fått nåt i retur får ni kolla adressen och skicka igen, helst så fort som möjligt. Slänger upp en röstningstråd under dagen (hoppas jag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då var bidragen insamlade. 4 st:) Jag har bekräftat alla inkomna bidrag med ett svarsmail, så om någon skickat men inte fått nåt i retur får ni kolla adressen och skicka igen, helst så fort som möjligt. Slänger upp en röstningstråd under dagen (hoppas jag)

den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...