SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Ganska blandade känslor, men samtidigt är väl jobbet så pass givande att det är värt resten? Jag är faktiskt lite avundsjuk på folk som har stimulerande jobb. För mig handlar det bara om att komma igenom dagen... 😮 Vad är det du gör? Vad skulle du vilja göra? Antar att du har skapligt betalt? Smått personligt, men det var du som började.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 jotack bra. själv? Just nu ser jag ut som ett krusbär på steroider.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 det ska vara en fast tjänst, men alla pratar med mig som om det vore ett vikariat, så jag vet inte riktigt xD Haha 😮
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Kan nån tala om för mej vad det är för skillnad på en gook och xD?
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta.
Gote Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Vad är det du gör? Vad skulle du vilja göra? Antar att du har skapligt betalt?Smått personligt, men det var du som började. Jag skriver manualer som konsult. Skapligt betalt, inte så att jag lever lyxliv, men jag har inget att klaga på. Hade jag fått välja hade jag nog jobbat som fotograf på heltid. Har en firma vid sidan om där jag jobbar med sånt, men det känns som man har en bit kvar tills man kan säga upp sig från sitt vanliga jobb. Man kanske skulle rösta på MP så att man kan ta ett friår? Your move.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta. Puh, det var hos l'Hugo. Jag lider lite med dig, Gote.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag skriver manualer som konsult. Skapligt betalt, inte så att jag lever lyxliv, men jag har inget att klaga på. Hade jag fått välja hade jag nog jobbat som fotograf på heltid. Har en firma vid sidan om där jag jobbar med sånt, men det känns som man har en bit kvar tills man kan säga upp sig från sitt vanliga jobb. Man kanske skulle rösta på MP så att man kan ta ett friår? Your move. Nån slags liv måste du väl ha eftersom du inte hänger här kvällar och helger? Eller?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Men helvete. Mitt anteckningsblock med låtidéer från de senaste tre åren är borta. Se det som en möjlighet.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Vad betyder det? Jag vet inte riktigt. Men Charles the Great hette ju (kallades?) Charlemagne så.
Pico Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 vad betyder det? Jag är tillbaks helt enkelt. Har varit ute på vift lite. 😮
Memphis Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 (redigerat) Det blev förresten en trevlig födelsedag igår ändå. Kom bra överens me min brorsa och vi hade kul. Känns gött. Fick två öl i present. xD Nu ska jag snart iväg på en konstutställning där en tjejkompis ställer upp sina tavlor. Och så ska vi fika efter. Nice. ☺️ Redigerat 31 mars 2010 av Memphis
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Samtidigt som du var 212 cm lång. Minns du fel med vilje?
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Jag vet inte riktigt. Men Charles the Great hette ju (kallades?) Charlemagne så. Du lär inte gilla det men det finns en låt om honom.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Det blev förresten en trevlig födelsedag igår ändå. Kom bra överens me min brorsa och vi hade kul. Känns gött. Fick två öl i present. xD Nu ska jag snart iväg på en konstutställning där en tjejkompis ställer upp sina tavlor. Och så ska vi fika efter. Nice. ☺️ Tre öl.
SadamJR Postat 31 mars 2010 Trådstartare Postat 31 mars 2010 Minns du fel med vilje? Nej. Om det bara är jag som minns att du har skrivit att du är två meter lång så får jag väl be om ursäkt.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Nej. Om det bara är jag som minns att du har skrivit att du är två meter lång så får jag väl be om ursäkt. Jag har lasagne i ugnen nu.
Overkill Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Klara Söderberg från First Aid Kit kommenterade på en kompis status precis. Hehe.
debatt Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 (redigerat) Trodde Åtvid skulle knipa poäng borta mot Halmstad senast, men det gick ju inte alls. Lyssnade på SadamJrs råd om att de hade spelat bra mot Gefle. Men som tur var hade inte det rättet gett vinst heller. Blev bara 8 igen. Har haft 8 rätt fyra omgångar i rad. Konstiga resultat i inledningen. Helsingborg klassade Blåvitt och Häcken o Mjällby går ovanligt bra och GAIS var klart bättre än AIK. Redigerat 31 mars 2010 av debatt
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Klara Söderberg från First Aid Kit kommenterade på en kompis status precis. Hehe. Starstruck! Hon har 999 vänner. Vad sa hon då?
Recommended Posts