Jump to content
Annons

M-audio Keyrig 49, Fungerar inte längre


Mr163

Recommended Posts

Hej, jag hade köpt ett M-audio Keyrig 49 för ungefär 2 månader sen. Allting gick bra tills denna dag. Datorn känner inte igen längre klaviaturn och jag kan inte spela midi med mina program som jag använder. Detta händer nu andra gången men jag kommer inte ihåg direkt vad jag gjorde för att få den att fungera. Det är en USB driven klaviatur. Jag har provat avinstallera från kontrollpanelen och installera om men det fungerade inte heller. Vad är det jag ska göra?!

Måste börja skapa musik igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
thrinithan (oregistrerad)
Hej, jag hade köpt ett M-audio Keyrig 49 för ungefär 2 månader sen. Allting gick bra tills denna dag. Datorn känner inte igen längre klaviaturn och jag kan inte spela midi med mina program som jag använder. Detta händer nu andra gången men jag kommer inte ihåg direkt vad jag gjorde för att få den att fungera. Det är en USB driven klaviatur. Jag har provat avinstallera från kontrollpanelen och installera om men det fungerade inte heller. Vad är det jag ska göra?!

Måste börja skapa musik igen...

Testa att installera drivrutinerna på en annan dator och kolla om klaviaturet funkar där. Om inte så är det troligt att klaviaturet är trasigt. Annars är det något tjall i ditt operativsystem som gör att det inte vill funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...